O przejęciu marki Creed od Kering:
„House of Creed to piękna marka. Znajduje się w pierwszej trójce rynku zapachów niszowych, który jest najszybciej rosnącą częścią rynku perfum jako takiego. Jestem niezwykle podekscytowany tą transakcją. Nie tylko umacnia ona nasze dotychczasowe przywództwo w segmencie luksusowego beauty, ale również widzę ogromny potencjał dla każdej z czterech marek (red. House of Creed, Balenciaga, Bottega Veneta, a w przyszłości być może również Gucci).
Udowodniliśmy już naszą zdolność do przekształcania licencji w miliardowe przedsięwzięcia. Dziś YSL jest równie silną marką w świecie beauty, jak w modzie. Prada przekroczyła próg 500 milionów euro zaledwie cztery lata po dołączeniu do rodziny L’Oréal Luxe. Przyszłość rysuje się bardzo obiecująco i z niecierpliwością czekam na napisanie tego nowego rozdziału. Jestem też naprawdę szczęśliwy, że mogę to robić wspólnie z Kering – zaufanym partnerem od ponad piętnastu lat.”
O Paradigme Prada i Miutine Miu Miu:
„Z radością mogę stwierdzić, że zarówno Paradigme od Prady, jak i Miutine od Miu Miu mają bardzo dobry start – obie znalazły się w pierwszej dziesiątce na rynkach, gdzie zostały wprowadzone.”
O tym, czy cykl wzrostu w kategorii zapachów zwalnia:
„Zawsze są marki, które – w zależności od punktu odniesienia – przechodzą wzloty i spadki, ale nasze zapachy mają się świetnie… Tak, tempo nieco spowolniło, ale rynek perfum wciąż pozostaje najszybciej rosnącą kategorią w branży beauty.”
źródło: https://moodiedavittreport.com