Victor Kochetov i Masha Jakuszewska, Mood Scent Bar: O zapachach mówimy poprzez emocje i skojarzenia

Victor Kochetov i Masha Jakuszewska, Mood Scent Bar: O zapachach mówimy poprzez emocje i skojarzenia

Jakie wartości budowały i nadal budują Waszą markę?

W Mood Scent Barze stawiamy przede wszystkim na otwartość i dostępność świata zapachów niszowych dla każdego. Dlatego też rozmawiamy z naszymi gośćmi o zapachach inaczej niż wszyscy – poprzez emocje i skojarzenia, traktując perfumy jak dzieła sztuki, które mają swoją historię, inspiracje, stoją za nimi konkretni twórcy i twórczynie. Oczywiście o składnikach i molekułach zapachu też potrafimy rozmawiać, nasz zespół przechodzi profesjonalne szkolenia i edukuje się z wiedzy perfumiarskiej, jednak naszym sposobem budowania więzi z gośćmi i jednocześnie naszym modelem sprzedaży jest właśnie rozmowa o nastroju, emocjach, inspiracjach. Nie trzeba więc być profesjonalistą, „nosem”, żeby wiedzieć, co z nami rezonuje, co nas porusza, czego nam brakuje, co chcemy zapachem zbudować. To właśnie tworzy osobistą, wyjątkową więź marek ze swoimi odbiorcami i odbiorczyniami.

Kim są klienci Waszej marki?

Z punktu widzenia demografii, największą grupą naszych odbiorców są kobiety. Ale po perfumy niszowe sięga też coraz więcej mężczyzn. Co ciekawe, coraz częściej są to młodzi mężczyźni z pokolenia Z, którzy odkrywają swoje pierwsze zapachy, eksperymentują. To też mobilizuje nas do tworzenia komunikacji trafiającej do najmłodszych odbiorców i odbiorczyń.

Nasi klienci, o których zwykliśmy mówić „goście”, pochodzą z bardzo różnych grup społecznych. Nie jest prawdą, że po perfumy niszowe sięgają wyłącznie bogaci z wielkich miast. Czasem osoby ze skromniejszym budżetem, świadome jakości i wyjątkowości niszy, wolą raz na kilka miesięcy kupić wyjątkowy, niespotykany nigdzie indziej zapach najwyższej jakości niż wydawać częściej mniejsze kwoty na produkty masowe. Kupują u nas np. prawnicy, którzy szukają w perfumach określonych doznań, śmiałości, pewności siebie, ale są i coraz młodsi ludzie, którzy po raz pierwszy samodzielnie przychodzą po perfumy dla siebie i sięgają do niszy, co jest świetne!

źródło: NowyMarketing.pl; Agata Drynko: Budowanie wizerunku marki: Mood Scent Bar

# Cytat tygodnia
 reklama