Chanel zamyka swój amerykański concept store Atelier Beaute po sześciu latach. Firma podkreśla, że pozostaje zaangażowana w dostarczanie wyjątkowych usług i pionierskich nowych sposobów zaspokajania potrzeb klientów, ale dopasowując to do innych modeli operacyjnych.
Warszawa stała się stolicą światowego fryzjerstwa, goszcząc wyjątkowego gościa – Marlona Hawkinsa, który pokazał najnowsze techniki koloryzacji odnoszące się do aktualnych trendów.
Wersow, Karolina Pisarek, Klaudia Halejcio oraz Lila Janowska wyruszyły z marką Maybelline New York na prawdziwie kosmiczną misję – wszystko po to, by odnaleźć nieziemsko długie rzęsy,
Iga Świątek, topowa tenisistka na świecie i ikona młodego pokolenia, w zeszłym roku została pierwszą przedstawicielka świata sportu w gronie ambasadorek marki Lancome. Drugi rok partnerstwa ma przynieść jeszcze więcej kobiecej energii i naturalnego piękna.
Niczego nie żałuję i nie chciałabym do niczego wracać. Patrzę przed siebie z ciekawością i optymizmem, a na siebie z dawnych czasów z empatią i wdzięcznością.
Zapisując się na newsletter WirtualneKosmetyki.pl, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inga Lewandowska Wirtualne Kosmetyki zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (tzw. GDPR lub RODO). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadoma/świadom, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz jest niezbędne do otrzymywania newslettera*
Zostałam/-em poinformowana-/y o tym, że:
W roku 2024 rynek kosmetyków w Polsce wzrósł o 6 proc., w kolejnych latach oczekiwane stabilne wzrosty - wynika z badania firmy badawczej PMR.
Trendy beauty kształtują codzienne wybory konsumentów i mają realny wpływ na decyzje zakupowe. Polki coraz świadomiej podchodzą do kosmetyków, sięgając po produkty, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby pielęgnacyjne, ale także wpisują się w światowe tendencje.
W 2024 roku wartość rynku kosmetycznego w Polsce przekroczyła 35 miliardów złotych, rosnąc o ponad 6% rok do roku. To głównie Gen Z i Millennialsi napędzają ten wzrost, stawiając na wieloetapową pielęgnację, innowacyjne formuły i kosmetyczne trendy. Tymczasem starsze pokolenia pozostają wierne klasycznym produktom i sprawdzonym markom.
Branża kosmetyczna od zawsze jest jednym z najważniejszych filarów francuskiej gospodarki. Ze wszystkich sektorów większy udział w bilansie handlowym Francji ma tylko lotnictwo. Ciekawych danych na ten temat dostarcza organizacja zrzeszająca francuskich producentów kosmetyków.
Clarins dołącza do społeczności firm spełniających wysokie standardy zrównoważenia oraz dzielących wspólną wizję i ambicję: udowodnienie, że możliwe jest pogodzenie rozwoju biznesu z pozytywnym wpływem na społeczeństwo i środowisko.
Rossmann został głównym partnerem III edycji kampanii społeczno-edukacyjnej „Bliżej Siebie”.
Drogeria dm kolejny raz oddaje swoja kasę w ręce lokalnych społeczności, by wspierać oddolne inicjatywy i zachęcać okolicznych mieszkańców do wspólnego pomagania.
Marka kosmetyczna handy lab. wprowadza czasową akcję sprzedażową dostępną w drogeriach Rossmann od 22.03 do 4.03. W ramach tej wyjątkowej oferty klienci będą mogli nabyć cztery zupełnie nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood i White Tea.