„MARKA, KTÓREJ UFAM. SKÓRA, KTÓRĄ KOCHAM”
„Wybrałam markę YONELLE, bo to polskie kosmetyki, stworzone przez polskie kobiety naukowczynie, których skuteczność została udowodniona nie tylko przez badania naukowe, ale też przez moje własne doświadczenie” – mówi Anna Czartoryska-Niemczycka.
To właśnie podejście Anny do pielęgnacji – świadome, pełne zaufania i konsekwencji – czyni z niej idealną ambasadorkę tej marki. „Dojrzała, czyli piękna. Czyli świadoma swojej wartości. Świadoma swoich atutów. Wiedząca, czego chce. Akceptująca siebie, żyjąca pełnią życia, spełniona, szczęśliwa” – podkreśla aktorka.
„Nasza współpraca wynika z głębokiego porozumienia – w podejściu do kobiecości, pielęgnacji i wartości, jakie stoją za codziennymi wyborami. Anna Czartoryska-Niemczycka wnosi do YONELLE to, co dla nas fundamentalne: autentyczność, klasę i świadomą dbałość o jakość. To wspólna opowieść o pięknie, które idzie w parze ze świadomością.” – dodaje Katarzyna Tekień-Dźwierżyńska, dyrektor marketingu.
ANNA CZARTORYSKA-NIEMCZYCKA x YONELLE
W ramach współpracy aktorka pojawi się w kampaniach promocyjnych marki, obejmujących szeroko zakrojone działania w szczególności w digitalu oraz w social mediach.
Warto śledzić media społecznościowe YONELLE, aby być na bieżąco z nowinkami związanymi ze współpracą.