W dniach 30–31 maja, tuż przed rozpoczęciem jednego z najgorętszych wydarzeń muzycznych w Polsce – Orange Warsaw Festival – marka NYX Professional Makeup zorganizowała wyjątkową akcję promującą swoją najnowszą linię błyszczyków Fat Oil Chiilz.
Marka Maybelline New York startuje w Polsce z kampania launchującą nowy produkt - tusz Colossal Bubble.
Od ponad dwóch lat Ziaja współpracuje z jedną z największych firm logistycznych na świecie, DSV – Global Transport and Logistics. Operator realizuje dostawy produktów Ziaja do drogerii oraz sieci handlowych z jej głównego zakładu produkcyjnego, znajdującego się w Kolbudach koło Gdańska.
1,54 proc. - taki jest rzeczywisty udział mikrozanieczyszczeń pochodzących z kosmetyków w europejskich ściekach. Tak wynika z analiz Cosmetics Europe, przeprowadzonych na podstawie danych ujawnionych przez Komisję Europejską, która w pierwszej wersji mylnie obarczyła branżę kosmetyczną odpowiedzialnością za ponad 26 proc. zanieczyszczeń.
Rośniemy szybciej niż rynek i zamierzamy utrzymać to tempo w kolejnych latach. Nasza marka pielęgnacyjna AA urosła trzykrotnie więcej niż rynek, a kolorówka aż sześciokrotnie – mimo że globalnie ten segment mocno spowolnił.
Zapisując się na newsletter WirtualneKosmetyki.pl, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inga Lewandowska Wirtualne Kosmetyki zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (tzw. GDPR lub RODO). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadoma/świadom, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz jest niezbędne do otrzymywania newslettera*
Zostałam/-em poinformowana-/y o tym, że:
W roku 2024 rynek kosmetyków w Polsce wzrósł o 6 proc., w kolejnych latach oczekiwane stabilne wzrosty - wynika z badania firmy badawczej PMR.
Trendy beauty kształtują codzienne wybory konsumentów i mają realny wpływ na decyzje zakupowe. Polki coraz świadomiej podchodzą do kosmetyków, sięgając po produkty, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby pielęgnacyjne, ale także wpisują się w światowe tendencje.
W 2024 roku wartość rynku kosmetycznego w Polsce przekroczyła 35 miliardów złotych, rosnąc o ponad 6% rok do roku. To głównie Gen Z i Millennialsi napędzają ten wzrost, stawiając na wieloetapową pielęgnację, innowacyjne formuły i kosmetyczne trendy. Tymczasem starsze pokolenia pozostają wierne klasycznym produktom i sprawdzonym markom.
Branża kosmetyczna od zawsze jest jednym z najważniejszych filarów francuskiej gospodarki. Ze wszystkich sektorów większy udział w bilansie handlowym Francji ma tylko lotnictwo. Ciekawych danych na ten temat dostarcza organizacja zrzeszająca francuskich producentów kosmetyków.
To był największy wirtualny bieg na świecie! W sobotę 24 maja w Biegu Rossmann Run z aplikacją pobiegło ponad 375 tys. uczestników. Wszystkie wpłaty od biegaczy o łącznej wysokości ponad 2,8 mln zł będą przeznaczone na organizację obozów sportowych projektu „Sport – Twoja Siła” tworzonych przez Polski Komitet Paralimpijski.
Bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” wraca po raz 16., a jego siła nie słabnie. Już 15 czerwca 2025 roku Garwolin ponownie stanie się miejscem, gdzie każdy krok biegacza nabiera głębszego sensu – tu bieganie ma konkretny cel. Każdy startujący zawodnik niesie ze sobą nie tylko sportową pasję, ale także solidarność z osobami dotkniętymi przemocą.
12 maja przypada Europejski Dzień Walki z Czerniakiem. Według danych programu EUROMELANOMA przewiduje się, że liczba przypadków raka skóry w ciągu najbliższych 25 lat wzrośnie, aż o 40%.
Rewolucja w opakowaniach. Henkel Polska pokazuje jak skutecznie wdrożyć gospodarkę obiegu zamkniętego