Clinique na czerwonym dywanie gali MET

Clinique na czerwonym dywanie gali MET

Prestiżowa marka dermatologiczna Clinique wierzy, że wspaniałą skórę można stworzyć. Chcąc ją przygotować przed ważnym eventem, kluczowa jest wieczorna rutyna, dlatego Clinique zawsze podkreśla wagę snu dla urody. Dobrze to współbrzmiało z wiodącym tematem wystawy, której otwarcie odbyło się podczas Gali Met 2024, czyli Sleeping Beauties: Reawakening Fashion.

Look Iris Law na tegoroczny czerwony dywan stworzyła wizażystka gwiazd Anne Sophie Costa. Korzystała wyłącznie z opracowanych przez Clinique produktów pielęgnacyjnych i do makijażu.

Pielęgnacja i makijaż na wielkie wyjścia:

PRZYGOTOWANIE SKÓRY: „Uwielbiam serum Clinique All About Eyes™ Serum De-Puffing Eye Massage, ponieważ natychmiast idealnie nawilża skórę i niweluje obrzęk w okolicy oczu! To wyjątkowo skuteczny produkt!” – mówi Anne Sophie Costa, wizażystka

• [wieczorne oczyszczenie] Iris oczyściła i nawilżyła skórę twarzy, używając balsamu Take The Day Off™ Cleansing Balm, aby usunąć pozostałości makijażu oraz filtrów SPF. Produkt ten głęboko oczyszcza skórę, zapewniając jej odświeżenie, a także stanowi idealną bazę przed nałożeniem produktów pielęgnacyjnych.
• [przygotowanie skóry] Następnego dnia, przygotowując Iris do eventu, wizażystka Anne Sophie Costa użyła odświeżającego sprayu do twarzy Moisture Surge™ Face Spray Thirsty Skin Relief, aby natychmiast nawilżyć i ukoić jej skórę.
• [produkt nawilżający] Zastosowała także intensywny krem nawilżający Moisture Surge™ 100H Auto Replenishing Hydrator, który jest jedną z gwiazd podczas przygotowywania tego looku. Naprawdę robi różnicę!
• [przygotowanie ust] Na koniec wizażytka użyła balsamu do ust Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment, aby je błyskawicznie nawilżyć.

EFEKT GLAM KROK PO KROKU: W tym looku chodzi o uzyskanie stonowanego efektu w wyrazisty sposób, czyli rezultat przypominający trochę "delikatny makijaż wampira«. Dlatego dla oczu wybrałyśmy delikatne odcienie, takie jak szarości i kolor fioletowo-różowy, które nadają im wyrazistości, jednocześnie wspaniale je podkreślając. Idealnym uzupełnieniem jest piękne matowe wykończenie skóry twarzy, a usta pomalowane pomadką Clinique Almost Lips ck w odcieniu Black Honey dopełniają subtelną wyrazistość makijażu”. – opowiada Anne Sophie Costa.

• [podkład] Podkład Even Better Clinical™ Serum Foundation SPF20 w odcieniu Bone nadaje skórze elegancki wygląd. Jego aplikacja jest bardzo łatwa, a jednocześnie zapewnia niesamowite krycie i efekt naturalnej skóry bez niedoskonałości i z matowym wykończeniem.
• [korektor] Wizażystka wymieszała dwa korektory Even Better™ All-Over Concealer + Eraser w odcieniach Breeze i Bone. Natychmiast osiągnęła efekt wygładzonej skóry pod oczami i dokładnego zamaskowania cieni, przebarwień oraz niedoskonałości.
• [oczy] Tworząc ten „stonowany wyrazisty” look makijażystka wybrała paletę All About Shadow™ Eyeshadow Quad - odcień Going Steady, a następnie dodała odrobiny koloru, używając cieni do powiek All About Shadow™ Duo Eyeshadow w odcieniu Strawberry Fudge.
• [tusz do rzęs] Później użyła tuszu do rzęs High Impact High-Fi™ Full Volume Mascara w kolorze Intense Black, aby natychmiast zwiększyć ich objętość.
• [policzki] Dla odrobiny koloru na policzkach użyła różu Chubby Stick™ Cheek Colour Balm odcień Roly Poly Posy, aby dodać skórze zdrowego blasku. Następnie nałożyła żel Sun-Kissed Face Gelee Complexion Multitasker w odcieniu Universal, aby skóra zyskała promienny wygląd.
• [puder] Makijaż został utrwalony sypkim pudrem Blended Face Powder w odcieniu Transparency Neutral, który zapewnia jedwabiście gładkie wykończenie, odbijając światło, aby zapewnić skórze więcej blasku.
• [usta] Kolejną gwiazdą tego looku jest pomadka Almost Lipstick odcień Black Honey, która nadała mu stonowanej intensywności, idealnie łącząc wszystkie jego elementy.
• [ciało] Na koniec Iris zastosowała głęboko nawilżający balsam do ciała Deep Comfort™ Body Butter, aby ukoić i nawilżyć skórę. Produkt ten nawilża skórę szybko, ale jednocześnie intensywnie.

fot. John Shearer/WireImage, fotograf agencji Getty
# Nowości kosmetyczne
 reklama