Karina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics
Strategie mediowe, komunikacyjne, które bazowały na tzw. tradycyjnych mediach, takich jak telewizja czy prasa i były skuteczne kilka lat temu, nie sprawdziłyby się dzisiaj.
Zmieniający się sposób konsumpcji mediów wymaga od nas ciągłego reagowania na nowe trendy w komunikacji, jeśli chcemy skutecznie docierać zarówno do lojalnych, znających markę od lat konsumentek, jak i poszerzać naszą grupę docelową.
Konsekwentnie budujemy wizerunek marki Eveline Cosmetics w social mediach, zarówno na kanałach marki, jak również współpracując z odpowiednio dobranymi influencerami.
Media społecznościowe dają możliwość kontaktu z naszymi konsumentkami, bardzo często odpowiadamy na pytania, wyjaśniamy działanie i sposób stosowania naszych kosmetyków, edukujemy jak dbać o skórę i podpowiadamy co jest trendy.
Nie obrażamy się na krytykę w sieci, każdą uwagę traktujemy poważnie i reagujemy, aby wyjaśniać wszelkie wątpliwości.
Badania rynkowe, ale też nasze doświadczenie pokazują, że klientki mają zaufanie do swoich ulubionych blogerek instagramerek, ale są bardzo wyczulone na odpowiednie dopasowanie produktu do influencerki.