Anna Rutkowska-Didiuk, Mokosh Cosmetics. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Anna Rutkowska-Didiuk, Mokosh Cosmetics. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Anna Rutkowska-Didiuk, współwłaścicielka Mokosh Cosmetics:

To był rok...

Na pewno ciekawy, pełen wyzwań, motywujący do wprowadzania zmian, niekoniecznie najłatwiejszy z uwagi m.in. na rosnące ceny surowców, czy inflację. Zdecydowanie był to rok, dzięki któremu branża musiała jeszcze szybciej zacząć się rozwijać i tworzyć nowe rozwiązania. 

Branżowy news roku...

Blanka Chmurzyńska-Brown w L’Oreal. Życzymy powodzenia!

Nasz największy sukces w 2023...

To, że odważnie podeszliśmy do realizacji założonej strategii i osiągnęliśmy wszystko, co założyliśmy, czyli:

W OBSZARZE PRODUKTU I R&D: jako pierwsi na rynku połączyliśmy dwa retinoidy najnowszej generacji: HPR i H10 tworząc produkt gwarantujący totalną odnowę skóry z minimalnym ryzykiem podrażnień.

We współpracy z grupą trychologów i stylistów fryzur wprowadziliśmy nową kategorię w naszym portfolio: sześć produktów do włosów, które już po miesiącu od premiery okazały się rynkowym sukcesem.

W OBSZARZE SPRZEDAŻY: otworzyliśmy współpracę z nowymi dystrybutorami, tym samym wchodząc ze sprzedażą w jednym czasie na dodatkowe kilka rynków zagranicznych.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy...

To medykalizacja beauty – wartość wyznaczają produkty o przemyślanym składzie, bezpieczne, przebadane, o udowodnionym działaniu i wysokiej skuteczności. To jest sedno produktów Mokosh i to jest kierunek, w którym podążamy już od jakiegoś czasu i będziemy iść dalej tą drogą, dobierając składniki, które dają realne widoczne efekty.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie...

Jak zawsze konsument i sprostanie jego oczekiwaniom przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Nie boimy się tego wyzwania, jesteśmy pewni, że jak zawsze premiery przewidziane na 2024 rok w naszym asortymencie spotkają się z najlepszą oceną klientów. Wszystkie produkty, które w 2024 roku będziemy wprowadzać do sprzedaży są już w trakcie opracowania i badań, dlatego wiemy, że będziemy w stanie nadal proponować wyjątkowo skuteczne i funkcjonalne formuły. 

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy...

Wytrwałości, trochę spokoju, a trochę twórczego chaosu i wielu okazji do świętowania. Niech te kilka dni ukojenia stanie się trampoliną do osiągania kolejnych sukcesów. Polska branża kosmetyczna wyróżnia się jakością i stopniem zaawansowania w obszarze R&D na świecie i niech tak zostanie jak najdłużej. Wesołych Świąt!

# Wywiady i opinie
 reklama