Pracowity, dynamiczny i rozwojowy. Wdrożyliśmy kilka nowych linii kosmetycznych, zagościliśmy na półkach sieci Rossmann z produktami do opalania Eva Sun oraz nową linią mydeł Eva Natura Pure. Prowadziliśmy także intensywne prace nad rozwojem sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Jakość - Innowacyjność - Rozwój
Zmiana na stanowisku dyrektor generalnej Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
Wprowadzenie na rynek czeski szerokiej oferty jednej z naszych flagowych linii kosmetyków do pielęgnacji ciała, Eva Natura.
Na rodzimym rynku zaś dużym sukcesem okazało się wdrożenie w odświeżonej odsłonie naszej linii przeciwsłonecznych kosmetyków Eva Sun.
Less waste /zero waste - uważamy nie tylko za najciekawszy, ale też o największym znaczeniu dla całego sektora.
Dalszy rozwój sprzedaży na rynkach eksportowych ze szczególną koncentracją na rynkach południowej Europy oraz krajów nadbałtyckich.
Optymizmu, realizacji założonych celów oraz dobrych relacji z klientami.