Firma Ziaja bardzo dynamicznie rozwija się na rynkach zagranicznych. Naszą strategię opieramy na sprawdzonych wzorcach, na które składają się: jasny i uczciwy przekaz oraz oryginalny design, co przejawia się we wszystkich aspektach komunikacji z klientami.
W naszych przekazach staramy się promować polskie korzenie, wskazywać na różnorodność oferty, innowacyjność produktów i inspiracje naturalnymi składnikami aktywnymi o udowodnionej skuteczności.
Naszą ofertę dopasowujemy do indywidualnych wymagań odbiorców na poszczególnych rynkach eksportowych. Oczywiście bez trudu możemy wskazać linie, które cieszą się popularnością w większości krajów, w których jesteśmy obecni. Do bestsellerów Ziaja w Polsce i na świecie należą przede wszystkim linie: oliwkowa, kozie mleko i masło kakaowe. Poza wspomnianymi seriami popularność poszczególnych pozycji z naszego asortymentu jest uzależniona od indywidualnych preferencji konsumentów w danym kraju, dlatego bardzo uważnie wsłuchujemy się w głos naszych dystrybutorów, którzy dobrze znają specyfikę lokalnego rynku.
Bez względu na to, w którym kraju jesteśmy obecni, dokładamy wszelkich starań, aby wizerunek firmy Ziaja był spójny i zgodny z obraną strategią. Dzięki temu nasi odbiorcy mogą bez trudu zidentyfikować produkty marki Ziaja, bez względu na to, w którym regionie świata aktualnie się znajdują.
Nasza firma otrzymała już wiele dowodów na to, że marki made in Poland bardzo dobrze funkcjonują na rynkach światowych, są rozpoznawane i poszukiwane przez zagranicznych klientów. Z ogromnym zainteresowaniem produkty Ziaja zostały przyjęte m.in. w Hiszpanii i krajach Ameryki Południowej.
Najlepszy dowód na tą popularność można znaleźć w social mediach, wystarczy wpisać hashtag #ziaja w serwisie instagram. Instagram dostarczył nam także dowodów na ogromną popularność naszych produktów na rynkach azjatyckich.
Kiedy w Polsce przeżywamy niezwykłą fascynację koreańską pielęgnacją, nasi dalecy sąsiedzi z Japonii czy Korei Południowej z ciekawością obserwują nowości na rynku europejskim. Z dumą możemy przyznać, że Ziaja została bardzo dobrze przyjęta przez azjatyckich klientów i jest to jeden z tych rynków, na których nasza dystrybucja zwiększa się z roku na rok.
Polecamy:
Niemcy już promują G-Beauty. Pytanie, czy nie czas na P-Beauty?