Iossi: naturalność bywa wykorzystywana do ocieplenia wizerunku
Iossi: naturalność bywa wykorzystywana do ocieplenia wizerunku

Joanna Hołuj, właścicielka Iossi:

Jeszcze kilka lat temu, aby mieć dostęp do większej oferty kosmetyków naturalnych, trzeba było udać się na dedykowane targi, sprawdzać asortyment niszowych sklepów zielarskich lub tych z eko-żywnością.

Nie były one wtedy powszechnie dostępne. Dziś sytuacja jest odwrotna - potrzeba sięgania po naturalną pielęgnację ma zasięg globalny i wpisuje się w aktualne trendy, związane z praktyką świadomego stylu życia.

Punktów oferujących kosmetyki naturalne tylko przybywa, zarówno stacjonarnie, jak i w Internecie. Przeniknęły one nawet do sieci drogerii, kojarzonych dotąd wyłącznie z segmentem premium. Ogromne zainteresowanie ofertą sprawiło, że rynek zaczął wykorzystywać ten nurt, nie tylko w branży beauty. Zjawisko przypinania "eko" etykiet produktom, które z naturą wspólny mają jedynie zielony kolor na opakowaniu, jest wszechobecne na sklepowych półkach.

Świadomy konsument wie, że wystarczy skonfrontować deklarację producenta ze składem INCI, który umieszczony jest na opakowaniu kosmetyku. Nie każdy jednak umie rozszyfrować skomplikowane nazwy i to właśnie w tym większe koncerny upatrują swoją szansę na “ocieplenie” wizerunku - na froncie produktu.

Na szczęście popularność źródeł edukujących w zakresie czytania etykiet sprawia, że klienci nie dają się tak łatwo złapać w pułapkę greenwashingu. Eko-nieufność to tak naprawdę wzmożona czujność w zalewie dezinformacji - bardzo często wynika z chęci zakupu naprawdę jakościowego produktu.

Od początku istnienia {iossi} stawiamy na transparentność przekazu.

Lubimy mówić o składnikach, które wykorzystujemy do produkcji naszych kosmetyków. Są one najwyższej jakości, więc nic, tylko się chwalić!

Mamy najbardziej lojalnych klientów na świecie, którzy z ufnością wracają po nasze kosmetyki - to zobowiązuje. Wierzą w ich piękne wnętrze, ale i w łatwy sposób mogą to zweryfikować. W razie wszelkich pytań mogą też liczyć na nasze merytoryczne wsparcie. Na etykiecie każdego produktu podajemy informację o procencie naturalności - oscyluje ona między 97,9% a 100%

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager