Iossi: naturalność bywa wykorzystywana do ocieplenia wizerunku

Iossi: naturalność bywa wykorzystywana do ocieplenia wizerunku

Joanna Hołuj, właścicielka Iossi:

Jeszcze kilka lat temu, aby mieć dostęp do większej oferty kosmetyków naturalnych, trzeba było udać się na dedykowane targi, sprawdzać asortyment niszowych sklepów zielarskich lub tych z eko-żywnością.

Nie były one wtedy powszechnie dostępne. Dziś sytuacja jest odwrotna - potrzeba sięgania po naturalną pielęgnację ma zasięg globalny i wpisuje się w aktualne trendy, związane z praktyką świadomego stylu życia.

Punktów oferujących kosmetyki naturalne tylko przybywa, zarówno stacjonarnie, jak i w Internecie. Przeniknęły one nawet do sieci drogerii, kojarzonych dotąd wyłącznie z segmentem premium. Ogromne zainteresowanie ofertą sprawiło, że rynek zaczął wykorzystywać ten nurt, nie tylko w branży beauty. Zjawisko przypinania "eko" etykiet produktom, które z naturą wspólny mają jedynie zielony kolor na opakowaniu, jest wszechobecne na sklepowych półkach.

Świadomy konsument wie, że wystarczy skonfrontować deklarację producenta ze składem INCI, który umieszczony jest na opakowaniu kosmetyku. Nie każdy jednak umie rozszyfrować skomplikowane nazwy i to właśnie w tym większe koncerny upatrują swoją szansę na “ocieplenie” wizerunku - na froncie produktu.

Na szczęście popularność źródeł edukujących w zakresie czytania etykiet sprawia, że klienci nie dają się tak łatwo złapać w pułapkę greenwashingu. Eko-nieufność to tak naprawdę wzmożona czujność w zalewie dezinformacji - bardzo często wynika z chęci zakupu naprawdę jakościowego produktu.

Od początku istnienia {iossi} stawiamy na transparentność przekazu.

Lubimy mówić o składnikach, które wykorzystujemy do produkcji naszych kosmetyków. Są one najwyższej jakości, więc nic, tylko się chwalić!

Mamy najbardziej lojalnych klientów na świecie, którzy z ufnością wracają po nasze kosmetyki - to zobowiązuje. Wierzą w ich piękne wnętrze, ale i w łatwy sposób mogą to zweryfikować. W razie wszelkich pytań mogą też liczyć na nasze merytoryczne wsparcie. Na etykiecie każdego produktu podajemy informację o procencie naturalności - oscyluje ona między 97,9% a 100%

# Wywiady i opinie
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi