Hagi Cosmetics: pokolenie Z wrażliwe na transparentny, uczciwy przekaz
Hagi Cosmetics: pokolenie Z wrażliwe na transparentny, uczciwy przekaz

Hanna Kurcińska, współwłaścicielka Hagi Cosmetics:

Nasze kosmetyki są podzielone według indywidualnych potrzeb skóry na 4 żywioły: woda, powietrze, ogień i ziemia. Najmłodszemu pokoleniu dedykujemy naszą serie ogień. Jest ona skierowana do osób aktywnych i pełnych energii.

Podstawą kosmetyków są naturalne oleje roślinne i dodatki takie jak: oczyszczające glinki, egzotyczne masła, jedwab czy przyprawy korzenne. Dodatki mają różnorodne działanie: rozgrzewają, usuwają martwy naskórek, wygładzają, usuwają podrażnienia i wzmacniają kruche naczynka.

Młode pokolenie, ze względu na zanieczyszczenie środowiska, często zmaga się także z różnego rodzaju problemami skóry. Dla tych osób stworzyliśmy naszą serię powietrze przeznaczoną dla alergików i atopików.

Kosmetyki do ich nadwrażliwej skóry produkowane są z ekologicznych olejów, których skład jest zbliżony do naturalnych lipidów komórek skóry.

Jeśli chodzi o komunikację z młodym pokoleniem, to z naszej perspektywy powinna być ona nastawiona na bezpośredni kontakt. Młodzi ludzie nie boją się pisać bezpośrednio do producentów, często też zamieszczają swoje komentarze pod wpisami firm w mediach społecznościowych.

Są odważni i wiedzą, czego chcą. Pokolenie Z to konsumenci bardzo wymagający i bardzo wrażliwi na transparentny, prawdziwy przekaz. Bez problemu „wytkną” niespójności czy niejasności w komunikacji. Potrafią być bardzo „wylewni” i emocjonalni, jeśli produkt spełnia ich oczekiwania, ale tez bardzo krytyczni, jeśli odkryją jakąś „ściemę”.  Nam taka komunikacja odpowiada, jest prawdziwa i zaangażowana i o ile producent nie ma nic do ukrycia może czerpać z takiego kontaktu z klientem same korzyści.

Młode pokolenie jest także mocno zaangażowane proekologiczne i dużo bardziej świadome w kwestii ochrony środowiska niż poprzednie, dla którego liczyła się przede wszystkim funkcjonalność i cena produktu.

Pokolenie Z jest bardzo wymagające, jeśli chodzi o kosmetyki. Produkty muszą mieć bardzo dobry skład, szybko przynosić spodziewane efekty, pięknie pachnieć i wyglądać i być przyjazne dla środowiska. To wyzwanie dla wszystkich firm produkujących kosmetyki. Taka postawa konsumencka wymusza na producentach szereg dodatkowych działań w kierunku utrzymania, jakości, odpowiedniego opakowania produktów i sprawnej logistyki.

Jeśli chodzi o kontakt z pokoleniem Z, to najlepiej komunikować się za pośrednictwem Internetu i mediów społecznościowych. Najlepszym miejsce do tego pozostaje póki, co Facebook z możliwością kontaktu przez komentarz lub w wiadomości prywatnej, a także Instagram poprzez komentarze pod zdjęciami czy w relacjach na Insta Stories. My korzystamy także z komunikacji mailowej i telefonicznej.

Bardzo dobrym sposobem na bezpośredni kontakt z konsumentami jest także udział firmy w targach typu slow, z produktami rzemieślniczymi, unikalnymi i wysokiej jakości.

Mamy wtedy okazję porozmawiać o oczekiwaniach tej grupy docelowej, poznać ich opinie o naszych kosmetykach i wyciągnąć wnioski, co możemy zrobić jeszcze lepiej żeby odpowiedzieć na ich potrzeby dotyczące pielęgnacji skóry.

fot. Pixabay.com
# Wywiady i opinie

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Export Manager/rekrutracja ukryta Oferta pracy: Dr Grehen - Specjalista działu sprzedaży i mediów społecznościowych Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Oferta pracy: Torf Corporation - Specjalista ds. digital marketingu Oferta pracy: Dax Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Menedżer ds. E-commerce Oferta pracy: Drogerie Natura - Brand Manager (kosmetyki kolorowe, marki własne) Oferta pracy: Sanofi - Specjalista Technolog w Dziale Badawczo-Rozwojowym(R&D) Oferta pracy: Maurisse - Specjalista ds. marketingu - Product Manager Oferta pracy: Elfa Pharm Polska - Specjalista ds. marketingu internetowego i social media Oferta pracy: Technolog Kosmetyków Naturalnych Oferta pracy: Key Account Manager Oferta pracy: NATURATIV Szef Sprzedaży i Rozwoju Rynku - Polska Oferta pracy: Technolog - MPS Koszalin Oferta pracy: Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Barwa - Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Partner of Promotion - Specjalista ds. PR Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego