Clochee - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Clochee - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Daria Prochenka, prezes Clochee:

To był rok…

Trudny pod względem planowania, uczący pokory i cierpliwości, ale też dynamiczny, otwierający nowe perspektywy oraz pełen mniejszych i większych sukcesów. 

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • Ekologia - nabiera znaczenia w każdym aspekcie życia, nie tylko biznesowego. Zmieniające się prawo, nowe normy, wytyczne oraz alarmujące raporty uświadamiające wszystkich niedowiarków, że nie ma innej opcji jak tylko żyć i działać w zgodzie z poszanowaniem środowiska i każdy kolejny ruch oraz rozwój planować tak, aby nie szkodzić planecie.
  • Inflacja – to zmora każdego biznesu, ale też pojedynczego człowieka. Podwyżki odbijają się na każdym z nas. A gdy dodać do tego braki magazynowe wśród niezbędnych dla produkcji towarów, stanowi to miks bardzo niebezpiecznego łańcucha konsekwencji.
  • Niepewność – po pandemii chyba każda branża zastanawia się, „co się wydarzy”. Trudne jest planowanie kolejnych działań, rozwoju i strategii, skoro rzeczywistość jest tak bardzo zmienna, a przyszłość jeszcze trudniejsza do prognozowania. To ciągłe oczekiwanie i elastyczność w działaniu. Szczególnie w kontekście wspomnianej galopującej inflacji.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Ekologia. Co niezmiernie nas cieszy, ponieważ jest ona wpisana w DNA naszej marki od początku jej istnienia. Cieszymy się, że to na co kładliśmy nacisk od samego początku nareszcie zostało dostrzeżone przez świat. Edukacja ekologiczna opłaciła się i możemy obserwować zmiany nie tylko w ustawodawstwie, ale także w podejściu małych firm oraz korporacji.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Zaplanowanie budżetu i strategii przy nieustannie zamieniających się cenach oraz sygnałach o braku wielu produktów w magazynach tj: opakowań, kartonów, palet...

Sobie i konkurencji życzymy…

Zdrowia, spokoju w podejmowaniu decyzji i stabilności w biznesie.

# Wywiady i opinie
 reklama