Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Organique

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Organique

Anna Gocałek, dyrektor zarządzająca Organique

2022 – to był rok…

Wielu zmian i wyzwań, szczególnie pod kątem biznesowym. To czas rosnących kosztów działalności, reorganizacji i poszukiwania nowych rozwiązań. 

Równocześnie 2022, jeszcze bardziej niż zwykle, był dla nas rokiem wsłuchiwania się w potrzeby swojego ciała i pielęgnowania relacji z samym sobą. Staraliśmy się dać naszym klientom jeszcze więcej - więcej czasu dla siebie, więcej chwil wytchnienia i relaksu, więcej przyjemności dla wszystkich zmysłów. 

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…

Zmiana, reorganizacja, elastyczność.

Nasz największy sukces w 2022 to…

Przede wszystkim wzrost wolumenu sprzedaży aż o 30%, ale nie tylko! To również rosnąca baza nowych klientów i lojalizacja fanów Organique. Każda osoba utożsamiający się z ideą marki to dla nas powód do dumy i ogromnej wdzięczności. Nie inaczej jest w tym roku! Do sukcesów 2022 zaliczamy oczwyiście zwycięstwo naszej linii Black Orchid w kategorii # Home SPA Rituals Love Cosmetics Awards. Jest to dla nas szczególnie ważne, bo idea przyjemności płynącej z domowego SPA przyświeca nam od początków istnienia marki.

2022 to także czas bycia blisko kobiet! Już kolejny rok z rzędu byliśmy częścią kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM, której celem jest kompleksowe dbanie o zdrowie piersi. Stworzyliśmy BIUSTOolejek - cegiełkę, która ułatwia samobadanie, a tym samym pozwala na lepsze poznanie ukształtowania piersi.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Zdecydowanie wellbeing! Holistyczne spojrzenie na potrzeby każdego z nas, zarówno pod kątem fizycznym, jak też emocjonalnym i psychicznym, jest nam bliskie już od dawna. Z radością obserwujemy rosnącą świadomość oraz coraz większą siłę dobrostanu jako trendu - wierzymy, że nie chwilową. To istotny element idei dla nas, jako marki, ale również dla naszych klientów. Traktujemy go jako klucz do naturalnego piękna, nie tylko tego zewnętrznego.

W kolejnych latach, komunikaty marek będą stawać się bardziej wspierające, podnoszące na duchu i zwracające uwagę na istotę holistycznego spojrzenie na człowieka i jego potrzeby. Jedno z takich wyzwań stanowi chociażby zdrowy sen, który jest elementem dobrostanu, ale również sposobem radzenia sobie ze stresem.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie…

Utrzymanie stabilnego łańcucha dostaw, optymalizacja kosztów działalności, a także dotykająca zarówno konsumentów, jak i producentów inflacja.

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy…

Urzeczywistnienia zaplanowanych projektów, zrealizowania budżetów i wielu zadowolonych konsumentów. I naturalnie - pozostania w zgodzie ze sobą, niezależnie od wyzwań obecnych czasów!

# Wywiady i opinie
 reklama