Stars from The Stars: priorytetem w ramach kampanii jest autentyczność

Stars from The Stars: priorytetem w ramach kampanii jest autentyczność

Maciej Zegarski, prezes Stars from the Stras:

Nasza nowa marka Stars from The Stars od samego początku została stworzona jako młodzieżowa marka influencerska. Sama jej nazwa oznacza: gwiazdy pielęgnacji współtworzone i polecane przez największe gwiazdy internetu.

Zgodnie z zaplanowaną strategią w każdym sezonie do współpracy zapraszamy topowe osobowości ze świata social mediów, w sezonie pierwszym były to: Marysia Jeleniewska, Wersow oraz Lexy Chaplin, a oprócz nich nasze produkty miało okazję testować i recenzować kilkudziesięciu influencerów młodego pokolenia.

Cała kampania złożona była z kilku istotnych elementów, takich jak m. in.: patronat i bliska współpraca z platformą TikTok, profesjonalna, unikalna sesja zdjęciowa oraz intensywna promocja na kanałach social mediowych.

Było to dla nas bardzo ważne doświadczenie i wspaniała przygoda, która odbiła się szerokim echem i znacząco wpłynęła na rozpoznawalność marki. Naszym celem była przede wszystkim promocja naturalnej, świadomej pielęgnacji wśród młodych konsumentek i z całą pewnością cel ten został osiągnięty, a działania kontynuować będziemy poprzez nowe formaty w kolejnych sezonach.

Warto zaznaczyć, że priorytetem w zrealizowanych w ramach kampanii Stars from The Stars współpracach była autentyczność: formuły produktów, projekty graficzne czy zapachy były konsultowane z naszymi głównymi gwiazdami na etapie powstawania oferty, a same kosmetyki były rzetelnie testowane i oceniane przez osoby recenzujące. Każda współpraca była odpowiednio oznaczona, aby odbiorcy nie mieli wątpliwości, co do charakteru tej komunikacji.

Z całym przekonaniem możemy powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z efektów tej kampanii, wystarczy, że przytoczymy garść statystyk.

Stars from the Stars w liczbach:  

  • 18,4 mln – to łączna liczba obserwatorów profili 3 głównych ambasadorek marki.
  • hashtag akcji #ItsAboutStars osiągnął ponad 194,3 mln wyświetleń na TikToku.
  • nowa marka Stars from The Stars zdobyła 78,9 tys. obserwujących na TikToku, stając się trzecim kontem kosmetycznym w Polsce na tej platformie.
  • w ciągu 2 miesięcy profil marki na Instagramie zdobył 54,1 tys. obserwujących, a treści wygenerowały zasięgi docierające do niemal 2 mln kont.
# Wywiady i opinie
 reklama