Stars from The Stars: priorytetem w ramach kampanii jest autentyczność

Stars from The Stars: priorytetem w ramach kampanii jest autentyczność

Maciej Zegarski, prezes Stars from the Stras:

Nasza nowa marka Stars from The Stars od samego początku została stworzona jako młodzieżowa marka influencerska. Sama jej nazwa oznacza: gwiazdy pielęgnacji współtworzone i polecane przez największe gwiazdy internetu.

Zgodnie z zaplanowaną strategią w każdym sezonie do współpracy zapraszamy topowe osobowości ze świata social mediów, w sezonie pierwszym były to: Marysia Jeleniewska, Wersow oraz Lexy Chaplin, a oprócz nich nasze produkty miało okazję testować i recenzować kilkudziesięciu influencerów młodego pokolenia.

Cała kampania złożona była z kilku istotnych elementów, takich jak m. in.: patronat i bliska współpraca z platformą TikTok, profesjonalna, unikalna sesja zdjęciowa oraz intensywna promocja na kanałach social mediowych.

Było to dla nas bardzo ważne doświadczenie i wspaniała przygoda, która odbiła się szerokim echem i znacząco wpłynęła na rozpoznawalność marki. Naszym celem była przede wszystkim promocja naturalnej, świadomej pielęgnacji wśród młodych konsumentek i z całą pewnością cel ten został osiągnięty, a działania kontynuować będziemy poprzez nowe formaty w kolejnych sezonach.

Warto zaznaczyć, że priorytetem w zrealizowanych w ramach kampanii Stars from The Stars współpracach była autentyczność: formuły produktów, projekty graficzne czy zapachy były konsultowane z naszymi głównymi gwiazdami na etapie powstawania oferty, a same kosmetyki były rzetelnie testowane i oceniane przez osoby recenzujące. Każda współpraca była odpowiednio oznaczona, aby odbiorcy nie mieli wątpliwości, co do charakteru tej komunikacji.

Z całym przekonaniem możemy powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z efektów tej kampanii, wystarczy, że przytoczymy garść statystyk.

Stars from the Stars w liczbach:  

  • 18,4 mln – to łączna liczba obserwatorów profili 3 głównych ambasadorek marki.
  • hashtag akcji #ItsAboutStars osiągnął ponad 194,3 mln wyświetleń na TikToku.
  • nowa marka Stars from The Stars zdobyła 78,9 tys. obserwujących na TikToku, stając się trzecim kontem kosmetycznym w Polsce na tej platformie.
  • w ciągu 2 miesięcy profil marki na Instagramie zdobył 54,1 tys. obserwujących, a treści wygenerowały zasięgi docierające do niemal 2 mln kont.
# Wywiady i opinie
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi