Zgodnie z zaplanowaną strategią w każdym sezonie do współpracy zapraszamy topowe osobowości ze świata social mediów, w sezonie pierwszym były to: Marysia Jeleniewska, Wersow oraz Lexy Chaplin, a oprócz nich nasze produkty miało okazję testować i recenzować kilkudziesięciu influencerów młodego pokolenia.
Cała kampania złożona była z kilku istotnych elementów, takich jak m. in.: patronat i bliska współpraca z platformą TikTok, profesjonalna, unikalna sesja zdjęciowa oraz intensywna promocja na kanałach social mediowych.
Warto zaznaczyć, że priorytetem w zrealizowanych w ramach kampanii Stars from The Stars współpracach była autentyczność: formuły produktów, projekty graficzne czy zapachy były konsultowane z naszymi głównymi gwiazdami na etapie powstawania oferty, a same kosmetyki były rzetelnie testowane i oceniane przez osoby recenzujące. Każda współpraca była odpowiednio oznaczona, aby odbiorcy nie mieli wątpliwości, co do charakteru tej komunikacji.
Z całym przekonaniem możemy powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z efektów tej kampanii, wystarczy, że przytoczymy garść statystyk.