Iossi: dobra opinia w sieci o marce wpływa na sprzedaż w grupie wiekowej zetek

Iossi: dobra opinia w sieci o marce wpływa na sprzedaż w grupie wiekowej "zetek"

Joanna JołujJoanna Hołuj, właścicielka firmy {IOSSI}:

Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, że mamy tylu klientów w tej grupie wiekowej! Pokazała to dopiero ostatnio robiona analiza kupujących nasze produkty w sieci. Okazało się, że to całkiem pokaźne grono.

Myślę, że klientom najbardziej podoba się fakt, że działania {iossi} są transparentne, że wspieramy klientów i środowisko, a komunikacja z nami jest szybka. Pokolenie Z pragnie rozwiązywać swoje problemy w momencie ich powstania, więc wysyłają wiadomości na Instagramie lub Facebooku. Czas odgrywa dla nich największe znaczenie.

Ważny jest również fakt, że oferta {iossi} jest uniwersalna i unisexowa.

Od początku istnienia firmy posiadamy serum do cery trądzikowej, które doskonale się sprzedaje. Pasta węglowa, którą wprowadziliśmy w zeszłym roku, również przynosi fantastyczne informacje zwrotne z rynku.

Młodsze pokolenie chętnie sięga po te produkty, ponieważ w internecie mają doskonałe recenzje, są polecane przez blogerów i influencerów na wielu grupach i forach.

Oprócz tego, jako marka prowadzimy silne działania wspierające środowisko i dążące do realnych zmian. Myślę, że osoby młode najbardziej przyciąga naturalność, poszanowanie dla Ziemi i szacunek do ludzi. Do tego obsługa klienta jest u nas na najwyższym poziomie i wszelkie ewentualne problemy staramy się rozwiązywać w dobrych emocjach. To wszystko daje nam pozytywną opinię w sieci, w której pokolenie Z spędza najwięcej czasu.

fot. Pixabay.com
# Wywiady i opinie
 reklama