Floslek: generacja silver nie jest jednorodna

Floslek: generacja silver nie jest jednorodna

Karolina Drabkowska, senior PR specialist Laboratorium Kosmetyczne Floslek:

Silver generation dla branży marketingowej to dziś wciąż aktywni zawodowo, towarzysko i zakupowo przedstawiciele pokolenia 50+, którzy nie mieszczą się w tradycyjnej grupie komercyjnej 16-49 lat.

Ta granica to jednak jedynie liczba. Czy po jej przekroczeniu stajemy się innymi ludźmi, o diametralnie innych potrzebach, oczekiwaniach, aspiracjach, możliwościach? Absolutnie nie. Sama generacja silver nie jest jednorodna. Inne produkty, a więc i inną komunikację kierujemy do osób 50+, a inne do 70+. Łączy je jedno – wszyscy chcą wyglądać i czuć się dobrze w swojej skórze, zgodnie z dewizą „mam tyle lat, na ile się czuję”.

To też świadomi konsumenci, którzy wiedzą, że kosmetyki nie powstrzymają procesów starzenia, mogą je jedynie spowolnić, sprawić, że nasza skóra będzie dobrze nawilżona, odżywiona, zregenerowana i chroniona przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Mają więcej czasu dla siebie, więc chętniej poświęcają go na pielęgnację. Potrzebują jedynie rzetelnych informacji o produkcie, ale przekazanych w przyjazny, nienachalny sposób. Nie chcą czuć presji młodości – raczej czerpać radość z zabiegów pielęgnacyjnych ze świadomością, że robią coś wartościowego dla siebie i swojego ciała. Coś, co zaprocentuje uśmiechem, dobrym samopoczuciem, satysfakcją, podziwem otoczenia.

fot. unsplash.com
# Wywiady i opinie
 reklama