Nasz styl życia na przestrzeni ostatnich lat mocno się zmienia i profil współczesnej kobiety/mężczyzny 50+ jest diametralnie inny niż ten sprzed kilku- kilkunastu lat. Nie raz spotykam się z hasłami i reklamami dedykowanymi dojrzałym kobietom, które szufladkują je w kategorii „babci w ciepłych kapciach robiącej na drutach”, podczas gdy One w tym momencie są pełnymi szyku kobietami, które w końcu mają czas dla siebie, realizują się, prowadzą własne biznesy, są aktywne (zarówno prywatnie jak i zawodowo) i bardzo otwarte na wyzwania typu np. lot paralotnią.
W celu przygotowania odpowiednio skrojonego komunikatu, należy dokładnie się przyjrzeć grupie docelowej, poznać ją, porozmawiać z jej przedstawicielkami/przedstawicielami i nie podążać w tym przypadku utartymi ścieżkami, bo można łatwo zbłądzić.
Mogę też już zdradzić, że niebawem zdecydowanie bliżej będziemy przyglądać się grupie silver generation i mam nadzieję, że efektami tych analiz podzielimy się m.in. na łamach Wirtualnych Kosmetyków.