Clochee: mitem jest postrzeganie płynów micelarnych jako kosmetyków 3 w 1
Clochee: mitem jest postrzeganie płynów micelarnych jako kosmetyków 3 w 1

"Plotka rośnie, rozchodząc się".
Te słowa przypisuje się Wergiliuszowi. Z nastaniem epoki internetu kłamstwa, półprawdy i nie potwierdzone niczym teorie zyskują gigantyczne zasięgi i to czasem w ekspresowym tempie. Niektóre, nie weryfikowane odpowiednio wcześnie, stają się mitami, które mocno osadzają się w świadomości wielu konsumentów. W naszym cyklu #PogromcyMitów sprawdzamy zatem, z jakimi "rewelacjami" mierzą się obecnie producenci kosmetyków...

Marta Ryszewska, specjalist PR Clochee:

Rzeczywiście mity kosmetyczne są dość powszechne i jest ich dość sporo. Niestety wiele z nich towarzyszy nam już od długiego czasu i mam wrażenie, że zakorzeniły się tak mocno, że ciężko jest i będzie z nimi walczyć.

Przykładów można podać wiele, natomiast jednym z takich, który uważam wyrządza najwięcej szkód jest komunikowanie płynów micelarnych jako produktów "3w1", czyli odpowiadających za demakijaż, mycie i tonizowanie. Ma to bezpośredni, negatywny wpływ na stan i kondycję skóry, jeśli w taki sposób go stosujemy.

Fantastyczne jest to, że coraz więcej marek, w tym również Clochee, stawia na edukację i dzieli się wiedzą. Dzięki temu konsumenci mają szansę stać się bardziej świadomymi, co umożliwia racjonalne podejmowanie decyzji. Piękna reklama już nie jest wystarczająca, bo dochodzi do niej analiza produktu przed dokonaniem zakupy.

Coraz więcej jest również wartościowych treści na blogach/kanałach SM, które są ogólnie dostępne. Warto z nich korzystać, a na uwagę zasługują m.in.: PIGGYPEG, Czytamy Etykiety, SROKA O, KOSMETOLOGIA Naturalnie! czy też Bless The Mess.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager