Świadomość kreowania się nowej grupy klientów wpływa na nasze działania produkcyjne i marketingowe. Rozszerzamy portfolio skierowanie właśnie do nich oraz dostosowujemy nasze aktywności sprzedażowe i promocyjne do oczekiwań młodego pokolenia.
Mając na uwadze to, czym się interesują, jak się komunikują i jakie mają możliwości finansowe, tworzymy pielęgnację dopasowaną do ich potrzeb. Wiemy przy tym, jak duże znaczenie ma dla nich strona wizualna produktu – design, język piktogramów oraz zrozumiała, szczera komunikacja.
Ważne dla nich idee – takie jak m.in. naturalność, ekologiczność, weganizm – mają znaczenie również dla nas. Wszystko to ma swoje odzwierciedlenie w produkcie – od formuły i składu, przez jego produkcję, po sposób dystrybucji i promocji.
"Zetki" doceniają autentyczność marki oraz jej zaangażowanie w odpowiadanie na ich potrzeby.
Zwracają uwagę na ciekawe, nowoczesne formuły produktów, ich funkcjonalność oraz design. Odwracają się od marek, których komunikacja nie jest szczera, a wizerunek nie jest spójny z ich działaniami.
Doceniają produkty, które są tworzone z myślą o nich – o ich potrzebach i wartościach. Jednocześnie zwracają uwagę czy coś jest trendy, czy o czymś się mówi, co jest modne.
Rekomendacji szukają dziś przede wszystkim w sieci – w mediach społecznościowych, na profilach znajomych oraz swoich idoli – artystów, influencerów, youtuberów.
Coraz głośniej zwracają uwagę na konieczność działań proekologicznych i prospołecznych. Marki muszą ewoluować i adaptować się do realizacji tych potrzeb.