Agnieszka Leśniak, Polemika: bardziej czujemy trend ciałoneutralności
Agnieszka Leśniak, Polemika: bardziej czujemy trend ciałoneutralności

Agnieszka Leśniak, właścicielka marki Polemika:

Czy nasza marka czuje nurt ciałopozytywności? Raczej staramy się po prostu wspierać kobiety i nie skupiać na wyglądzie.

Słowo „ciałopozytywność” stało się bardzo popularne, jednak naszym zdaniem jego znaczenie za bardzo oscyluje wokół istoty sylwetki czy koloru skóry – fizjonomii. Jako Polemika, bardziej czujemy trend ciałoneutralności, ponieważ wartości idące za docenianiem w ludziach wnętrza jest nam bliższe.

Chcemy propagować ideę wiary w siebie, przezwyciężania własnych lęków, walki o własne marzenia. Pragniemy pokazywać siostrzeństwo jako decyzję o wsparciu, dawaniu sobie siły i akceptacji swojego ja.

Wierzymy, że ciało i wygląd zewnętrzny nie są najważniejsze i to nie na nim powinno się skupiać. To nasze postawy życiowe i droga, jaką przeszliśmy powinny być dla nas powodem do dumy lub powodem do rewizji swoich zachowań.

# Wywiady i opinie
 reklama