Jolanta Kamińska, Dax Sun, szeroka oferta, dostępność produktów i zaufanie do marki - to jest ważne w kategorii kosmetyków słonecznych

Jolanta Kamińska, Dax Sun, szeroka oferta, dostępność produktów i zaufanie do marki - to jest ważne w kategorii kosmetyków słonecznych

Jolanta Kamińska, senior product manager Dax Sun:

Dax Sun to słoneczny ekspert w portfolio firmy Dax Cosmetics, która jest polskim prekursorem w ochronie skóry przed promieniowaniem UV i należy do ścisłej czołówki producentów preparatów do opalania.

Blisko 30 lat doświadczenia w tworzeniu bezpiecznych kosmetyków z filtrami UV owocuje zaufaniem konsumentów i od lat mocną pozycją rynkową. Wyróżnikiem marki Dax Sun jest bardzo szeroka oferta kosmetyków o różnorodnych formułach i wysokich filtrach SPF, a także bogaty wybór produktów dla rodzin z dziećmi. Ich bezpieczeństwo potwierdza pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka.

Preparaty Dax Sun mają podwyższoną wodoodporność oraz zawierają wysokiej jakości fotostabilne filtry UVA/UVB Balance, skutecznie chroniące skórę przed oparzeniami słonecznymi, przedwczesnym starzeniem i przebarwieniami.

Dax Sun to także grupa innowacyjnych produktów, które dodatkowo chronią skórę przed uszkodzeniami generowanymi przez promieniowanie podczerwone IR oraz promieniowanie HEV, emitowane przez różnego rodzaju ekrany.

Kompozycje zapachowe niezawierające alergenów oraz receptury bez parabenów zostały przygotowane zgodnie z oczekiwaniami konsumentów, także z myślą o delikatnej skórze dzieci i alergików.

Sprzedaż kosmetyków ochronnych jest ściśle związana z pogodą. Wysokie temperatury i słoneczna pogoda sprawiają, że z półki szybko znikają produkty z ochroną SPF, natomiast pochmurna i deszczowa aura wpływa na wzrost zainteresowania samoopalaczami i przyspieszaczami opalania. Do innych czynników, na które trzeba zwrócić uwagę to dobra ekspozycja produktów na półkach, szeroka dystrybucja oraz dostępność produktów wraz z pierwszymi słonecznymi dniami.

W Polsce ochrona przeciwsłoneczna to nadal temat kojarzony z latem i wakacyjnymi wyjazdami. Największy szczyt sprzedaży obserwujemy między majem a lipcem. Duża część społeczeństwa pamięta o stosowaniu kosmetyków przeciwsłonecznych w czasie długich godzin spędzanych na plaży, natomiast zapomina o ochronie na co dzień.

Jako słoneczny ekspert od wielu lat dbamy o edukację konsumentów, współpracujemy z fundacjami i od lat propagujemy bezpieczne korzystanie z kąpieli słonecznych.

Polacy są coraz bardziej świadomi tego, że przed słońcem należy się właściwie zabezpieczać kosmetykiem fotoochronnym. To nie oznacza jednak, że ta wiedza jest powszechna. Na pewno w Polsce mamy wielu odpowiedzialnych rodziców, bo dzieci najczęściej wysmarowane są dokładnie kosmetykami z wysokim SPF. Ta szczególna dbałość o fotoprotekcję wśród najmłodszych jest naprawdę ważna, gdyż oparzenia słoneczne powstałe w dzieciństwie zwiększają ryzyko zachorowań na czerniaka w wieku dorosłym.

Konsumenci najczęściej sięgają po kosmetyki o wysokich i bardzo wysokich faktorach – SPF 30 oraz SPF 50 i 50+. Duża część konsumentów wybiera produkty marki, do której ma zaufanie. Budowanie zaufania wiąże się ze skutecznością i bezpieczeństwem produktów, co ma szczególne znaczenie w przypadku preparatów ochronnych dla dzieci i niemowląt. Wpływ na wybór mają również innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają korzystanie z produktu oraz szeroki wybór formulacji.

Dax Sun od lat znajduje się w ścisłej czołówce kategorii, co bardzo nas cieszy, ponieważ pokazuje zaufanie jakim stale obdarzają nas konsumenci.

Jak co roku planujemy akcje nad morzem, zachęcające do aktywnego spędzania czasu na plaży, równocześnie zwracając uwagę na aspekty związane z bezpiecznym korzystaniem ze słońca. W sklepach będą także atrakcyjne promocje cenowe.


Więcej informacji na temat kategorii kosmetyków słonecznych przeczytają Państwo w naszym specjalnym raporcie

# Raporty tematyczne
loki joanna