Trendy kosmetyczne 2021. Yope: self-care, bliskie relacje z konsumentami i ekologia

Trendy kosmetyczne 2021. Yope: self-care, bliskie relacje z konsumentami i ekologia

Łukasz Jaślarz, dyrektor sprzedaży YOPE:

W obliczu pandemii wielu z nas zdało sobie sprawę, jak ważna jest codzienna dbałość o dobry stan zdrowia. Stąd rosnące zainteresowanie produktami naturalnymi, które służą poprawie odporności, wpływają na lepsze samopoczucie i dobrostan.

Konsumenci coraz wnikliwiej sprawdzają składy kupowanych produktów, mają większą wiedzę, a tym samym oczekiwania co do nabywanych dóbr. Kosmetyki nie są tu wyjątkiem, a trend naturalnej pielęgnacji nabiera na sile z każdym rokiem, co niewątpliwie bardzo nas cieszy. Dzięki temu grono stałych klientów YOPE powiększa się. Wciąż zdobywamy nowych zwolenników, dla których naturalny skład, wysoka jakość, przystępna cena  oraz niezwykła przyjemność stosowania kosmetyków YOPE są wyznacznikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Potrzeba bliskości nabrała na sile w sytuacji długotrwałej konieczności zachowania dystansu społecznego, gdy kontakty z bliskimi, przyjaciółmi, współpracownikami zostały ograniczone do minimum. W takich okolicznościach konsumenci szukają sposobów na podtrzymanie relacji z ludźmi, a także na poprawę nastroju. Jako marka staraliśmy się odpowiedzieć na te potrzeby, dlatego zaoferowaliśmy naszym klientom wirtualne ferie z YOPE. Cały styczeń wypełniliśmy rozpieszczającymi ciało i umysł aktywnościami, dostępnymi online, takimi jak:  medytacja z hinduskim nauczycielem jogi, ekspertymenty chemiczne z dziećmi, warsztaty kulinarne czy zajęcia taneczne GAGA dance. W obliczu utrzymującego się stanu pandemii będziemy starali się w ten sposób docierać do naszych konsumentów, być z nimi  w kontakcie i dodawać otuchy właśnie m.in. poprzez naszą komunikację  w social mediach. 

Ekologia i troska o środowisko to temat, który kolejny już rok nie traci na aktualności, a dla YOPE jest oczywistym trendem wpisanym w założenia marki od samego początku istnienia. Liczymy, że dzięki naszym działaniom i nowym rozwiązaniom, takim jak np.  uruchomiony w 2020 roku nowatorski, proekologiczny koncept automatów do ponownego napełniania opakowań płynami YOPE w sklepach Carrefour BIO, konsumenci coraz częściej wybierać będą te marki i usługi, dzięki którym będą mogli efektywnie wpływać na ochronę przyrody i środowiska naturalnego. Rok 2021  z pewnością przeniesie jeszcze  większe zaangażowanie branży w działania z zakresu ekologii i zero waste. YOPE, jako marka zdefiniowana poprzez te wartości, będzie stawiać na dalszy rozwój dotychczasowych projektów, w tym np. opcji refill. Jednocześnie pozostaje otwarta na podejmowanie nowatorskich wyzwań w tym zakresie.

# Wywiady i opinie
 reklama