Dla branży nawilżanych chusteczek rok 2019 był rokiem ze stabilnie rozwijającą się sprzedażą ukierunkowaną na rozwój marek własnych oraz rosnącym trendem ekologicznym.
Był to rok budowania brandu i dystrybucji dla marki Luba oraz poszukiwania nowych konceptów marketingowych oraz rozwiązań technologicznych.
Duży nacisk w swoich działaniach położyliśmy na ekologię, która w naszej ocenie stała się zdecydowanie najsilniejszym trendem, który zdominował mijający rok.
Jesteśmy przekonani, że w przyszłym roku trend naturalności i ekologii będzie jeszcze bardziej wyraźny.
Dla branży nawilżanych chusteczek największym wyzwaniem będzie dostosowanie się do oczekiwań konsumentów oraz wypracowanie rozwiązań odpowiadających bardzo dynamicznie zmieniającym się wymogom prawnych i technologicznym w tym obszarze.
Sprawnego unormowania wszelkich regulacji, co wszystkim nam przyniesie większą stabilizację i umożliwi większą koncentrację na pozostałych aspektach biznesu.