Jusee Cosmetics: po zrzuceniu maseczek makijaż wróci do łask
Jusee Cosmetics: po zrzuceniu maseczek makijaż wróci do łask

Sonda "Było, Jest, Będzie" 2020-2021

Agnieszka Wesołowska, Co-owner, CEO & Brand Director:

Trzy kluczowe, Pani zdaniem, słowa dla biznesu w roku 2020…

Covid, pandemia, niepewność

Plany a rzeczywistość – na ile w 2020 udało się Państwu zrealizować wcześniejsze założenia?

Motywem przewodnim 2020 roku była elastyczność – tylko kreatywne podejście do dynamicznie zmieniających się sytuacji na świecie i w biznesie mogły pozwolić na przetrwanie. To wyczerpujący trening dla podejścia biznesowego i możliwości adaptacji do trudnych czasów.

Co okazało się istotnym czynnikiem dla Państwa firmy, by przetrwać pandemiczny kryzys?

Wspomniana wyżej elastyczność, otwartość na niestandardowe podejście i rozwiązania. Również duża wyrozumiałość ludzi – pracowników i partnerów biznesowych.

W naszej krótkookresowej strategii dla firmy najistotniejsze jest…

Adaptacja do nowych warunków rynkowych, która przełoży się na konkretne wartości w działaniach biznesowych.

W strategii długofalowej stawiamy na…

Rozwój i mentalne wyzbycie się sytuacji pandemii.

Jakie zmiany widać w zachowaniu konsumentów? Na ile wydają się one Pani trwałe?

Bez wątpienia e-commerce przeżywa absolutny rozkwit i prognozujemy, że ta tendencja się utrzyma.

Przewiduję, że w 2021 najsilniejszym trendem na rynku kosmetycznym będzie…

Szukanie niekonwencjonalnych rozwiązań i wyróżników na rynku. Dlatego nasze produkty oprócz względów estetycznych, posiadają szereg niestandardowych dla kosmetyków do makijażu właściwości: pielęgnacja, naturalne składniki aktywne, nowinki technologiczne, które wspomagają działanie pielęgnacyjne. Wielofunkcyjność produktów przemawia na ich korzyść. Prognozujemy, że po zrzuceniu maseczek kobiety będą z chęcią wyrażać siebie poprzez pokazanie pięknych, wyrazistych ust. Delikatność, klasyka, naturalność zawsze znajdzie swoje miejsce w trendach na każdy sezon.

Najważniejsze wyzwanie stojące przed branżą u progu 2021 to… 

Otrząśnięcie się po skutkach pandemii oraz przede wszystkim przetrwanie trudnych czasów.

Sobie i konkurencji życzymy… 

Przede wszystkim radości i satysfakcji z wykonywanej pracy. Tego, aby nowy rok przyniósł nowe wyzwania i zrekompensował trudy, jakie przeszliśmy w 2020 roku. 

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager