Covid, pandemia, niepewność
Motywem przewodnim 2020 roku była elastyczność – tylko kreatywne podejście do dynamicznie zmieniających się sytuacji na świecie i w biznesie mogły pozwolić na przetrwanie. To wyczerpujący trening dla podejścia biznesowego i możliwości adaptacji do trudnych czasów.
Wspomniana wyżej elastyczność, otwartość na niestandardowe podejście i rozwiązania. Również duża wyrozumiałość ludzi – pracowników i partnerów biznesowych.
Adaptacja do nowych warunków rynkowych, która przełoży się na konkretne wartości w działaniach biznesowych.
Rozwój i mentalne wyzbycie się sytuacji pandemii.
Bez wątpienia e-commerce przeżywa absolutny rozkwit i prognozujemy, że ta tendencja się utrzyma.
Szukanie niekonwencjonalnych rozwiązań i wyróżników na rynku. Dlatego nasze produkty oprócz względów estetycznych, posiadają szereg niestandardowych dla kosmetyków do makijażu właściwości: pielęgnacja, naturalne składniki aktywne, nowinki technologiczne, które wspomagają działanie pielęgnacyjne. Wielofunkcyjność produktów przemawia na ich korzyść. Prognozujemy, że po zrzuceniu maseczek kobiety będą z chęcią wyrażać siebie poprzez pokazanie pięknych, wyrazistych ust. Delikatność, klasyka, naturalność zawsze znajdzie swoje miejsce w trendach na każdy sezon.
Otrząśnięcie się po skutkach pandemii oraz przede wszystkim przetrwanie trudnych czasów.
Przede wszystkim radości i satysfakcji z wykonywanej pracy. Tego, aby nowy rok przyniósł nowe wyzwania i zrekompensował trudy, jakie przeszliśmy w 2020 roku.