Często podanych w sposób nieoczywisty, abstrakcyjny. Zmęczenie tradycyjną reklamą wpłynęło na dynamiczny rozwój rynku marketingowego. Dzięki Internetowi oraz powstaniu platform społecznościowych, do których obecnie niemal każdy ma dostęp, znaleźliśmy się w reklamowym centrum – takim audiowizualnym kokonie, który często odbieramy personalnie. Wśród morza internetowych twórców możemy znaleźć osobę, która jak przyjaciółka zdradzi, jakich produktów używa, co ją inspiruje. Wychodzę z założenia, że influencerzy z branży beauty to ludzie, którzy pasjonują się tym, co my. Na tej podstawie selekcjonujemy twórców, z którymi chcemy nawiązać współpracę. Albo oni znajdują nas:) Najpiękniej jest, gdy takie pierwsze spotkanie owocuje wieloletnią, długofalową relacją.
Najlepiej sprawdzają się współprace z osobami, które kochają to co robią. Oparte na klarownych zasadach i transparentne dla odbiorców. Warto jednak zaznaczyć, że nie są to projekty wyłącznie o charakterze sprzedażowym. To przede wszystkim działania wizerunkowe, wzmacniające znajomość naszej marki na rynku lub konkretnego produktu.
Za kontakt z twórcami internetowymi odpowiada dział marketingu – dzięki temu takie relacje stają się bardziej bezpośrednie, są okazją do poznania się nawzajem. Dużą radość i satysfakcję przyniosły nam aktywności promocyjne przy wdrażaniu linii IOSSI PRO. W te działania zaangażowaliśmy krąg ekspertek, które cenimy osobiście, a które cieszą się dużym zaufaniem wśród obserwatorów. Przykładem twórczyni, która naszym zdaniem wyznacza wysokie standardy pracy jest Magdalena Władowska – na Instagramie @dziewczynazezlocistatorebka. Magdalena jest bardzo selektywna, jeśli chodzi o wybór marek, z którymi współpracuje – już samo znalezienie się w gronie pokazywanych przez nią brandów jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Uwielbiamy również Magdalenę Kaczanowicz – @racjapielegnacja – oraz Anię Musiał i Monikę Wąs z portalu Piggypeg. Dziewczyny są przykładem, że treści merytoryczne, edukujące w zakresie świadomej pielęgnacji mogą być podane z lekkością, autentycznością, a przy tym okraszone humorem. Uważam, że dzielenie się wiedzą może cieszyć tak samo jak pomoc w doborze odpowiedniego kremu!