Glov - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Glov - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Ewa Dudzic, współwłaścicielka firmy:

To był rok…

Pełen dobrych zmian i przewartościowania spojrzenia w GLOV. Stawiamy na poszerzanie portfolio według podejścia zrównoważonego rozwoju. Zamknęliśmy obieg produktów GLOV i ze zużytych rękawic i płatków zostały wyprodukowane ławki do przestrzeni publicznej. Przeszliśmy rebranding, którego efektem są jeszcze bardziej ekologiczne opakowania oraz stworzyliśmy pierwsze kosmetyki pielęgnacyjne GLOV na bazie naturalnych składników.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • Nowa perspektywa rozwoju
  • Wyzwania logistyczne
  • Zmiana preferencji konsumenckich

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Inkluzywność oraz reprezentacja różnorodności.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Dalszy rozwój e-commerce i lepsze dostosowanie oferty do tego kanału sprzedaży.

Sobie i konkurencji życzymy…

Rychłego końca pandemii i płynnego wejścia w Nowy Polski Ład.

# Wywiady i opinie
 reklama