Rosnącej świadomości odpowiedzialności za środowisko naturalne. Ten pozytywny trend obejmuje już cały przemysł kosmetyczny - od surowców, przez opakowania, produkcje, aż do sposobów dystrybucji i komunikacji marketingowej z konsumentami. Na każdym z tych pól rozwijają się i uwidaczniają rozwiązania oraz pomysły pro-ekologiczne, wzmacniające harmonijne i zrównoważone korzystanie z dobrodziejstw natury.
Uruchomienie oddziału BANDI w Stanach Zjednoczonych. Absolutne podstawy już zrobione, a przed nami dużo ciężkiej, organicznej pracy.
Mamy bardzo dużo optymizmu i zapału. Perspektywy rozwoju są wspaniałe, ale wyzwania stawiane przez tutejszy rynek im dorównują, co sprawia, że to jest projekt bardzo wymagający i absorbujący.
Wzmocnić nasz raczkujący biznes w USA, a w Polsce dotrzeć do szerszej grupy konsumentów nie tylko z wiedzą o naszej ofercie i wprowadzanych nowościach, ale także z prezentacją Bandi jako firmy zaangażowanej i wrażliwej, starającej się wspierać i tworzącej własne inicjatywy, społecznie pożyteczne. Na biznesie życie naszej firmy się nie kończy i jest to nasz wewnętrzny, umacniający się trend.
To te, które oddziaływały naturalnie, z organiczną wytrwałością, wymuszając zrównoważony rozwój: )
Kolejne rok upłynie jeszcze pod znakiem powrotu do natury w zakresie poszukiwanych składników aktywnych oraz odpowiedzialnego korzystania z zasobów naturalnych.
Jednym z efektów, jakiego się spodziewam będzie narastający trend nadzwyczaj świadomego, merytorycznego wyboru produktów przez konsumentów, gdzie jednym z kryteriów oceny stanie się polityka środowiskowa producenta.
Z jednej strony będą to oczywiście wyzwania stawiane przez właśnie przez rosnącą świadomość ekologiczną konsumentów, a drugiej - jako reakcja rynku - ogromnie dynamiczny rozwój segmentu nowych, niezależnych marek.
Radości z pracy i chwil odpoczynku!