Bandi: chcemy sukcesywnie rozwijać amerykańską część biznesu, ale także promować dobry wizerunek firmy i marki w Polsce
Bandi: chcemy sukcesywnie rozwijać amerykańską część biznesu, ale także promować dobry wizerunek firmy i marki w Polsce

Joanna Draniak-Kicińska, prezes zarządu Bandi Cosmetics, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…   

Rosnącej świadomości odpowiedzialności za środowisko naturalne. Ten pozytywny trend obejmuje już cały przemysł kosmetyczny - od surowców, przez opakowania, produkcje, aż do sposobów dystrybucji i komunikacji marketingowej z konsumentami. Na każdym z tych pól rozwijają się i uwidaczniają rozwiązania oraz pomysły pro-ekologiczne, wzmacniające harmonijne i zrównoważone korzystanie z dobrodziejstw natury.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było:

Uruchomienie oddziału BANDI w Stanach Zjednoczonych. Absolutne podstawy już zrobione, a przed nami dużo ciężkiej, organicznej pracy.

Mamy bardzo dużo optymizmu i zapału. Perspektywy rozwoju są wspaniałe, ale wyzwania stawiane przez tutejszy rynek im dorównują, co sprawia, że to jest projekt bardzo wymagający i absorbujący.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Wzmocnić nasz raczkujący biznes w USA, a w Polsce dotrzeć do szerszej grupy konsumentów nie tylko z wiedzą o naszej ofercie i wprowadzanych nowościach, ale także z prezentacją Bandi jako firmy zaangażowanej i wrażliwej, starającej się wspierać i tworzącej własne inicjatywy, społecznie pożyteczne. Na biznesie życie naszej firmy się nie kończy i jest to nasz wewnętrzny, umacniający się trend.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to…

To te, które oddziaływały naturalnie, z organiczną wytrwałością, wymuszając zrównoważony rozwój: )

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

Kolejne rok upłynie jeszcze pod znakiem powrotu do natury w zakresie poszukiwanych składników aktywnych oraz odpowiedzialnego korzystania z zasobów naturalnych.

Jednym z efektów, jakiego się spodziewam będzie narastający trend nadzwyczaj świadomego, merytorycznego wyboru produktów przez konsumentów, gdzie jednym z kryteriów oceny stanie się polityka środowiskowa producenta.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to…

Z jednej strony będą to oczywiście wyzwania stawiane przez właśnie przez rosnącą świadomość ekologiczną konsumentów, a drugiej - jako reakcja rynku - ogromnie dynamiczny rozwój segmentu nowych, niezależnych marek.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę…

Radości z pracy i chwil odpoczynku!

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager