Anna Onoszko, FOREO, o mocnej obecności marki w internecie i marketingowych planach na 2020.

Anna Onoszko, FOREO, o mocnej obecności marki w internecie i marketingowych planach na 2020.

FOREO to marka, która narodziła się w internecie i ten obszar komunikacji leży u podstaw naszego DNA. W strukturach tak nowoczesnej i młodej firmy, kładziemy nacisk na rozwój zespołów in house odpowiedzialnych za współprace z influencerami, PR, czy zakupem mediów.  

Rok 2020 to z naszej perspektywy dalsze umacnianie influencer marketingu i digital PR. Będziemy mocno rozwijać treści wideo, stąd kanały komunikacji jak YouTube, IGTV, czy TikTok staną się ważne w kontekście tworzenia angażującego contentu. Real time communication, a także komunikacja oparta na Google Trends to także znaczące działania w kontekście dialogu z naszymi odbiorcami.

W FOREO wierzymy, że najlepszą historię o marce opowiadają nasi ambasadorzy…, ale również pracownicy, tworzący FOREO Family.

I mam tu na myśli nie tylko zespół komunikacji czy marketingu. Ciekawym kierunkiem, jest zaangażowanie pracowników do tworzenia niestandardowego contentu w kanałach społecznościowych. Przykładem takich działań jest active beauty challenge, w ramach którego pracownik polskiego oddziału customer care, próbuje swoich siły w różnych aktywnościach, biorąc udział m.in. w jodze na dachu, czy… skacząc na bungee.

Bardzo ważne jest też mierzenie skuteczności działań PR i tych, w których angażujemy influencerów. Niestety nie istnieje narzędzie, służące do mierzenia wyników kampanii, w której wykorzystywane są różnorodne narzędzia – szczególnie, gdy chcemy zestawić wyniki tej samej kampanii prowadzonej na wielu rynkach.

Na pewno stawiamy na ciągły rozwój wideo contentu, a także kreatywne wykorzystywanie nowych funkcjonalności wprowadzonych w mediach społecznościowych. To niezwykle ważne nośniki informacji dla generacji Z, czyli naszej TG.

Wierzymy, że rok 2020 będzie przełomowy w rozwoju narzędzi służących do gromadzenia i analizy danych o naszych konsumentach.

Dzięki temu jesteśmy m.in. w stanie personalizować komunikaty poprzez aplikację FOREO For You., dla lojalnych klientów należących do Lunatics Club. Kto wie, może zespół deweloperów FOREO, w końcu stworzy nasze własne narzędzie do analizy danych…; ).


źródło: NowyMarketing.pl, "Marki na przełomie 2019/2020"

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Hagi - Key Account Manager Oferta pracy: Anwen - Key Account Manager Oferta pracy: BasicLab - Key Account Manager Oferta pracy: Stara Mydlarnia - Dyrektor Operacyjny Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Oferta pracy: Phenicoptere - Export Manager Oferta pracy: Bielenda - Key Account Manager - rynki międzynarodowe Oferta pracy: Polsko-Niemiecka Izba Handlowa - Key Account Manager Oferta pracy: Duetto Jeziorscy - Specjalista ds. Obsługi Klienta oraz Social Media Oferta pracy: Cztery Szpaki - Kierownik ds. rozwoju sieci sklepów Oferta pracy: BasicLab - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Tulea - Key Account Manager Oferta pracy: Orbico - Key Account Manager – DRUGSTORE Channel Oferta pracy: Rossmann SDP - Category Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Harpers Hygienics - Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu Oferta pracy: Natura - Specjalista/ka ds. Marketingu i PR Oferta pracy: Bielenda Group Export Sales and Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Paese - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Oferta pracy: Category Manager/Kupiec - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Monduniq - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager