Marka rozpoczęła także sprzedaż w Skandynawii za pośrednictwem platformy Lyko.com oraz w Azji na Flexlane.co.
- W ZEW for men działamy lokalnie, ale sięgamy globalnie. Nasze produkty produkowane są w Polsce, ale dystrybuujemy je na cały świat, a naszym celem jest sprzedaż na wszystkich kontynentach. W ubiegłych miesiącach ZEW for men rozszerzyło ofertę na zagranicznych rynkach poprzez Zalando Beauty oraz Amazon. Teraz dodaliśmy do tego grona popularny skandynawski serwis Lyko.com i azjatycki Flexlane.co. Produkty ZEW for men klient znajdzie już też w perfumeriach sieci Douglas w Hiszpanii, Niemczech, Estonii i na Łotwie, a od listopada także w Rumunii i na Litwie – mówi Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.
W Polsce oferta ZEW for men dostępna była do tej pory w sklepie online marki, w sieci perfumerii Douglas, w wybranych barbershopach w całym kraju oraz w sklepach multi-brandowych online i stacjonarnych. W październiku 2019 r. marka weszła na platformę zakupową Zalando Beauty, a od czerwca 2020 r. jest także dostępna w serwisie Amazon, dzięki czemu produkty ZEW for men można kupić w Niemczech, Szwecji, Włoszech, Szwajcarii, Danii, Holandii, Austrii i Belgii, oraz we Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Meksyku.
Strategia sprzedażowa marki zakłada rozwój dystrybucji o kolejne kraje i kanały online – ZEW for men stale kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję zagraniczną.
Polska marka rozszerzyła współpracę z siecią perfumerii Douglas na Łotwę, Estonię, Hiszpanię oraz Rumunię, a dzięki rozwoju sprzedaży o nowe kanały online oferta ZEW for men dostępna jest także w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, Niemczech, Austrii i Luksemburgu na stronie Lyko.com oraz w Hongkongu, Singapurze i Makau za pośrednictwem Flexlane.co.
W ofercie marki za granicą znajdują się flagowe produkty z linii: oczyszczającej z węglem drzewnym z Bieszczad oraz pielęgnacyjnej – z łagodzącą czarną hubą, a także akcesoria do pielęgnacji zarostu.
Zagraniczni klienci mogą zakupić takie bestsellerowe produkty marki jak: mydło do brody z węglem drzewnym, mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów, balsam do brody, cytrusowy olejek do brody czy balsam po goleniu z czarną hubą.
- Stałe rozszerzanie dystrybucji o kolejne rynki zagraniczne pozwala nam dotrzeć do coraz szerszego grona klientów, którzy szukają wysokiej jakości kosmetyków i akcesoriów dla mężczyzn. Dzięki temu kolejne osoby mogą poznać naszą historię i skorzystać z niezwykłych właściwości polskich składników aktywnych, takich jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba – zwana „diamentem puszczy”. Bardzo nas cieszy, że nasza obecność w coraz liczniejszych krajach to jednocześnie promocja polskich kosmetyków i tak pięknych miejsc, jak Bieszczady, które często nazywane są ostatnimi dzikimi górami w Europie – dodaje Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.