Cosmoprof 2024. Ibra Makeup: Najbardziej pożądane kierunki dla naszej marki to południe Europy

Cosmoprof 2024. Ibra Makeup: Najbardziej pożądane kierunki dla naszej marki to południe Europy

- Jak oceniają Państwo tegoroczną edycję Cosmoprof w odniesieniu do poprzedniej/poprzednich?

Rafał Bober, właściciel marki: Tegoroczną edycję oceniamy na duży plus pod względem kontaktów biznesowych i rozpoznawalności naszej marki przez klientów. Natomiast jeśli chodzi o frekwencję, to wydaje nam się, że w tamtym roku było więcej gości.  

- Czy udało się Państwu przeprowadzić jakieś ciekawe i potencjalnie dobrze rokujące rozmowy handlowe? Które kierunki eksportowe są obecnie najbardziej przez Waszą firmę pożądane?

Rozmowy handlowe zaliczmy do udanych. Mieliśmy już wcześniej umówione spotkania, które doszły do skutku. Kierunki najbardziej pożądane to południe Europy i stamtąd mamy najwięcej klientów.

- Co jest Waszym zdaniem wciąż mocną stroną targów w Bolonii?

Najmocniejszą strona tych targów jest liczba odwiedzających osób z różnych stron swiata oraz samo miejsce, w którym te targi się odbywają – Włochy – czyli słońce, pyszna kawa i pizza; -)

- Nad czym organizatorzy powinni popracować mocniej?

Nie mamy większych zastrzeżeń. Wiadomo przy takiej liczbie gości oraz wystawców zawsze znajdzie się jakiś mankament, ale z roku na rok jest coraz lepiej.

- Czy widać na horyzoncie jakiś ciekawy trend kosmetyczny na kolejny rok?

 Nie zauważyliśmy nic spektakularnego.

# Eksport
 reklama