Po europejskiej ekspansji oraz udanych debiutach w Japonii i w Rosji przyszła pora na Bliski Wschód. Marka zadebiutowała właśnie na półkach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Rynek kosmetyczny Bliskiego Wschodu należy do najszybciej rozwijających się na świecie, a Zjednoczone Emiraty Arabskie posiadają doskonale rozwinięty ekosystem gospodarczy. Produkty YOPE są dostępne w sklepach Super Care Pharmacy oraz w dwóch concept storach prowadzonych przez tę sieć: Arabella Pharmacy oraz Good Health. Oferta YOPE na sklepowych półkach obejmuje 27 pozycji z asortymentu marki, w tym mydła, balsamy, żele pod prysznic, kremy do rąk, linię produktów dla dzieci oraz serię kosmetyków do włosów.
„Ekspansja na rynek bliskowschodni wiązała się ze spełnieniem szeregu wymagających warunków i formalności. Byliśmy jednak świadomi specyfiki branży w tym regionie. Kosmetyki są tutaj zaliczane do produktów, które powinny być halal, co oznacza że nie zawierają alkoholu i składników pochodzących od zwierząt mięsożernych, a także zostały wyprodukowane w sposób, który nie wyrządza krzywdy ani środowisku ani zwierzętom. Produkty YOPE w naturalny sposób spełniają te wymogi zarówno w zakresie receptur, jak i procesu produkcyjnego” – wyjaśnia Jacek Mijakowski, dyrektor działu eksportu YOPE, i dodaje: „Zjednoczone Emiraty Arabskie to dla nas ciekawy rynek z dużym potencjałem. YOPE ze swoją filozofią działania z troską o środowisko oraz naturalnymi kosmetykami o niebanalnych zapachach i zwracającym uwagę designem opakowań doskonale wpisuje się w oczekiwania tutejszych konsumentów”.
Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Marka jest także obecna w największej sieci drogerii w Rosji. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Japonii oraz Hong-Kongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.