Verona stawia na Azję
Verona stawia na Azję

W tym roku Verona Product Professional mocno postawiła na Azję.

Management fimy jest zadowolony z efektów podejmowanych działań.

Udało nam się nawiązać współpracę z klientami z tej części świata i rozwinąć sprzedaż poprzez e-commerce

- mówi prezes firmy Andrzej Kozłowski.

Już dziś marka INGRID jest dostępna i znana w regionie azjatyckim, doceniana za jakość i wpisywanie się w gusta lokalnych odbiorców. W związku z dynamicznym rozwojem w Chinach, i przede wszystkim niezaprzeczalnym potencjałem tego rynku, firma zdecydowała się na dwa kluczowe wydarzenia, które odbyły się w listopadzie.

W dniach 5-10 listopada Verona gościła na China International Import Expo w Szanghaju, które zorganizowane zostały z inicjatywy i pod patronatem Prezydenta Chin – Xi Jingpinga, przy ścisłej współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu. Wśród 82 polskich firm mieliśmy możliwość zaprezentowania polskich produktów na największych w historii, debiutanckich targach w Chinach. W ramach targów zorganizowane zostały spotkania z firmami chińskimi, agentami oraz dystrybutorami, które dają szansę na dalszy rozwój sprzedaży w tym regionie.

Kilka dni później, w dniach 13-16 listopada Verona była wystawcą podczas targów Cosmoprof Asia 2018 w Hong Kongu. - Z dumą prezentowaliśmy nasz asortyment, ze wszystkich kategorii. Na prawie 30-metrowym, wyjątkowo oryginalnym stanowisku, oprócz biznesowych spotkań przeprowadziliśmy make up show, podczas którego zapoznawaliśmy z technikami wizażu i przedstawialiśmy makijażowe trendy. Największym zainteresowaniem klientów, wśród których dominowali przedstawiciele Azji i Afryki, cieszyła się marka INGRID i nowości do pielęgnacji twarzy

- podkreśla dyrektor marketingu Katarzyna Olędzka.

Równolegle przedstawiciele firmy brali czynny udział w niezwykle inspirujących seminariach oraz zaczerpnąć wiedzy, na temat tego, w którym kierunku, w najbliższych latach zmierzać będzie kosmetyczny świat.

# Eksport
reklama