Okno na Chiny - listopadowe targi w Szanghaju, PAIH organizuje stoiska branżowe - zapisy ruszyły

Okno na Chiny - listopadowe targi w Szanghaju, PAIH organizuje stoiska branżowe - zapisy ruszyły

Polska Agencja Inwestycji i Handlu po raz drugi organizuje udział Polski w targach China International Import Expo, które odbędą się w dniach 5-10 listopada w Szanghaju.

Targi odbywają się z inicjatywy i pod patronatem prezydenta Chin - Xi Jingpinga. Celem targów jest promocja w Chinach dóbr konsumpcyjnych wysokiej jakości, na które w Państwie Środka jest coraz wyższy popyt.

Podczas edycji w 2018 roku w targach udział wzięło ponad 3,6 tys. firm ze 151 krajów. Po tych targach podpisano 11 porozumień i umów między firmami polskimi a chińskimi partnerami. Targi odwiedziło w sumie 400 tys. gości, z czego 6,2 tys. stanowili odwiedzający spoza Chin.

PAIH organizuje stoiska branżowe: kosmetyczne, spożywcze i usługowe. Agencja planuje również dla wystawców spotkania z chińskimi firmami, agentami i dystrybutorami. Orientacyjny koszt wzięcia udziału w targach to 9,7 tys. zł + VAT.

Zainteresowane firmy proszone są o kontakt do dnia 7 czerwca z Mariuszem Bulskim (mariusz.bulski@paih.gov.pl) oraz Małgorzatą Zawiszą (malgorzata.zawisza@paih.gov.pl).

Dla firm, które przystąpią do targów odbędzie się w Warszawie spotkanie, podczas którego przedstawiona zostanie koncepcja stoisk branżowych. Agencji zależy, by była ona jak najlepiej dostosowana do oczekiwań polskich przedsiębiorców.

# Eksport
 reklama