Ilość krajów, w których produkty Oceanic są dostępne, rośnie z roku na rok, osiągając w roku bieżącym liczbę niemal 50 państw na 4 kontynentach.
Naszym głównym celem nie jest jednak kolekcjonowanie nowych krajów – dużo ważniejsze jest budowanie pozycji w miejscach, w których już jesteśmy obecni i to jest teraz nasze główne zadanie.
Dzięki determinacji w działaniach sprzedażowo – marketingowych na obecnych i nowych rynkach eksportowych, nasze przychody z tej części działalności firmy rosną rocznie średnio o 20-30%.
Z punktu widzenia dalszego rozwoju, kraje Unii Europejskiej oraz Dalekiego i Bliskiego Wschodu mają dla nas największy potencjał i tam też kierujemy większość naszych aktywności biznesowych. Już teraz nasza marka Long4Lashes z jej wiodącym produktem – serum do rzęs – odniosła tam wielki sukces, a przecież to zaledwie mała część naszej oferty produktowej. Pracujemy nad tym, aby ten sukces powtórzyły nasze inne marki, w których asortymencie znajdują się produkty w 100% przebadane alergologicznie, będące rozwiązaniem nawet dla osób ze skórą wrażliwą i skłonną do reakcji alergicznych.
Natomiast odnosząc się do do programów wsparcia eksportu – w ogromnej większości dotyczą one MŚP czyli kategorii przedsiębiorstw, do których my już się nie zaliczamy.
Powodem do dumy, zarówno biznesowo jak i wizerunkowo jest nasza obecność na niezwykle wymagającym rynku japońskim, bardzo specyficznych rynkach arabskich oraz sukces na arcytrudnym rynku niemieckim.