Mia Calnea z podpisaną umową przedstawicielską podczas Beautyworld Middle East
Mia Calnea z podpisaną umową przedstawicielską podczas Beautyworld Middle East

Wojciech Gąska, dyrektor handlowy Dobry Stolarz Mia Calnea:

Dla nas to kolejna z rzędu obecność na targach Beautyworld Middle East. Podczas poprzedniej edycji chłonęliśmy w Dubaju wszystkie bodźce hurtem; -). Teraz byliśmy w stanie dostrzec szczegóły i oceniać merytorycznie wszystkie kontakty. Dzięki temu nasza ogólna ocena targów jest bardzo pozytywna, tym bardziej że zaowocowała podpisaniem umowy przedstawicielskiej.

W ubiegłym roku największą popularnością cieszyły się nasze produkty antycellulitowe. W tym również tak było z tą różnicą, że dodatkowo dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze produkty przeznaczone na rynek profesjonalny, tj. ONEUSE i ONEUSE Noir. Świadczy to w naszej ocenie o osiągniętym bardzo ważnym wskaźniku tj. zaufania od rynku profesjonalnego. Niezmiennie powtarzała się też opinia wśród zwiedzających o wysokiej jakości i perfekcyjnej prezentacji produktów. Nie ma co ukrywać, że jest to szalenie miłe: )

Z naszej perspektywy rynek bliskowschodni ma ogromne perspektywy i nawet w najśmielszych założeniach dalecy będziemy od jego pełnego wykorzystania. Subiektywnie oceniamy, że dla polskiej reprezentacji w tym rejonie i na tych targach, potencjał rynku jest równie duży i atrakcyjny pod względem ekonomicznym. Polskie produkty to świetna jakość za rozsądną cenę. To docenia się w każdym miejscu na świecie.

# Eksport
 reklama