Jako producent marki GLOV współpracujemy na zasadzie trzech modeli: kooperacja bezpośrednia, współpraca z dystrybutorem, kontrakt z agentem.
Decyzje o wyborze odpowiedniego modelu opieramy na różnych czynnikach, takich jak: obostrzenia prawne, logistyczne i celne, a także odległość magazynu i produkcji od rynku docelowego.
W biznesie stawiamy na utrzymywanie dobrych relacji. Regularnie pojawiamy się na targach kosmetycznych, odwiedzamy dystrybutorów, jeździmy na eventy lansujące naszą markę. Podczas spotkań z partnerami planujemy wsparcie marketingowe i wprowadzanie nowości na dany rynek. Śledzimy lokalne i globalne trendy.
Przydatnym narzędziem do wyszukiwania kontaktów są biznesowe media społecznościowe, takie jak np. Linkedin.
Ameryka Łacińska jest mocno skoncentrowana na rynku beauty, np. w Brazylii wyniki sektora kosmetycznego są jednymi z największych na świecie. Bliski Wschód to bogate kraje arabskie, gdzie kobiety szczególnie dbają o wyrazisty makijaż, który my w prosty sposób pomagamy zmyć, dbając przy tym o prawidłową kondycję skóry, usuwając nadmiar sebum i dogłębnie oczyszczając cerę, a wszystko to wyłącznie za pomocą wody, czyli bez chemii; -)