Glov - w biznesie stawiamy na utrzymywanie dobrych relacji

Glov - w biznesie stawiamy na utrzymywanie dobrych relacji

Monika Żochowska, Co-Founder and CEO Phenicoptere (GLOV):

Obecnie nasze kluczowe rynki to: Europa Zachodnia i Centralna, Ameryka Południowa oraz Bliski Wschód. W Ameryce Południowej, rok do roku odnotowujemy trzycyfrowe wzrosty sprzedaży, w tym roku otworzyliśmy duże kraje, takie jak Brazylia czy Peru.

Jako producent marki GLOV współpracujemy na zasadzie trzech modeli: kooperacja bezpośrednia, współpraca z dystrybutorem, kontrakt z agentem.

Decyzje o wyborze odpowiedniego modelu opieramy na różnych czynnikach, takich jak: obostrzenia prawne, logistyczne i celne, a także odległość magazynu i produkcji od rynku docelowego.

W biznesie stawiamy na utrzymywanie dobrych relacji. Regularnie pojawiamy się na targach kosmetycznych, odwiedzamy dystrybutorów, jeździmy na eventy lansujące naszą markę. Podczas spotkań z partnerami planujemy wsparcie marketingowe i wprowadzanie nowości na dany rynek. Śledzimy lokalne i globalne trendy.

Przydatnym narzędziem do wyszukiwania kontaktów są biznesowe media społecznościowe, takie jak np. Linkedin.

Ameryka Łacińska jest mocno skoncentrowana na rynku beauty, np. w Brazylii wyniki sektora kosmetycznego są jednymi z największych na świecie. Bliski Wschód to bogate kraje arabskie, gdzie kobiety szczególnie dbają o wyrazisty makijaż, który my w prosty sposób pomagamy zmyć, dbając przy tym o prawidłową kondycję skóry, usuwając nadmiar sebum i dogłębnie oczyszczając cerę, a wszystko to wyłącznie za pomocą wody, czyli bez chemii; -)

# Eksport
 reklama