Dermedic, Cosmoprof Bolonia 2018: W eksporcie interesuje nas wyłącznie kanał farmaceutyczny

Dermedic, Cosmoprof Bolonia 2018: W eksporcie interesuje nas wyłącznie kanał farmaceutyczny

Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Biogened SA - Dermedic:  Marka Dermedic spełnia oczekiwania rynku globalnego, ekspansja na rynki międzynarodowe jest naturalnym rozwojem dla naszych dermokosmetyków. Obecność na ważnych targach międzynarodowych pozwala na komunikację z potencjalnymi odbiorcami i spotkania biznesowe z partnerami, stąd nasza obecność w Bolonii. Będziemy również tej wiosny w Dubaju na Middle East, a to nie koniec naszych planów w tym względzie.

Negocjajcje handloweDermokosmetyki Dermedic sprzedajemy w kanale farmaceutycznym i tego profilu nie zmieniamy w eksporcie. Interesują nas zatem wyłącznie kontakty z kupcami z sieci farmaceutycznych. Mieliśmy kilka intersujących spotkań na Cosmoprof, ale o szczegółach wolałbym nie mówić.

Czy któraś z naszych linii jest bardziej „eksportowa” od innych? Raczej nie. Na różne rynki trafiają różne produkty. Czasem są to duże zamówienia – kilka serii z naszego portfolio i w satysfakcjonujących nas ilościach, czasem skala jest mniejsza... Jak to w biznesie.

Dermokosmetyki to trudny i wymagający segment. Sporo firm chce się znaleźć na półce aptecznej. Nie zawsze jednak produkty, które na niej widzimy, powinny być kupowane przez osoby ze skórą wrażliwą czy problematyczną. Konsumenci o takim profilu są lojalni wobec zaufanych, przebadanych klinicznie marek. Tu jakość, bezpieczeństwo i skuteczność produktów weryfikuje powodzenie marki na rynku.

Dobrze czuję się w tej części rynku kosmetycznego. Poza tym z wykształcenia jestem farmaceutą i apteka jest po prostu bliska mojemu sercu. Tworzymy przy pomocy ogromnego zespołu profesjonalistów tylko takie produkty, które jako farmaceuta z czystym sumieniem mogę polecać osobom ze skórą wymagającą, wrażliwą czy problematyczną.

Wpływ rozwoju cywilizacji powoduje, że popyt na dermokosmetyki rośnie. Można więc zawalczyć o zupełnie nowe rynki i kolejnych lojalnych konsumentów. Co też robimy…

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager