Cosmoprof Bolonia 2023 - Kovalite Skin: Targi wciąż przyciągają marki oraz kupców swoim prestiżem oraz skalą

Cosmoprof Bolonia 2023 - Kovalite Skin: Targi wciąż przyciągają marki oraz kupców swoim prestiżem oraz skalą

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Pierwsze targi zawsze wiążą się z emocjami. Chris Krakowski i Ewa Rucińska, właściciele Kovalite Skin, pierwszy raz brali udział w Cosmoprof w roli wystawców - na stoisku PAIH. Chyba jednak większe znaczenie miało dla nich po prostu rozpoznanie gruntu. Jak przygotować się do wystawiania w większej skali, jak najlepiej nawiązywać rokujące relacje biznesowe, w jaki sposób nie zginąć w natłoku tak wielu marek z całego świata? Pozytywnie opisują atmosferę, jaka panowała między polskimi wystawcami podczas targów - była ona zdecydowanie bardziej koleżeńska niż konkurencyjna.

Jak oceniacie tegoroczne Cosmoprof Bolonia?

To był nasz debiut na targach, więc ciężko jest nam się odnieść z porównaniem do poprzednich edycji. Same targi natomiast wciąż przyciągają marki oraz kupców swoim prestiżem oraz skalą. Polski biznes kosmetyczny wypada na tle światowym znakomicie ze 144 wystawcami zajmując znaczną część jednego pawilonów. Z pewnością brakowało reprezentacji największych w tej branży, ale to już znak czasów, że liderzy coraz rzadziej zaglądają na takie wydarzenia.  

W jaki sposób staraliście się jako firma wykorzystać potencjał targów?

Przede wszystkim pojechaliśmy zrobić rekonesans, rozpoznać mechanizmy budowania kontaktów, poziom wystawców oraz panujące trendy. Z drugiej strony pokazać nasze zaangażowanie w budowaniu marki i spotkać się osobiście z organizatorami samych targów. Potencjał targów z pewnością jest większy, jeśli w pełni wykorzystujesz możliwości jako samodzielny wystawca.

Co pozytywnie motywowało Was podczas tych targowych dni?

Świetna energia i kolaboracja pomiędzy reprezentantami wszystkich marek, jakie wspólnie wystawiały się na stanowisku promocyjnym. Bardzo pozytywny odzew w stosunku do naszej marki Kovalite SKIN i sygnały, iż jest zapotrzebowanie na produkty jakie oferujemy.

Czym dla polskiego sektora kosmetycznego jest Bolonia?

Szansą na pokazanie potencjału jaki nasz sektor oferuje, a właściwie już powolne ugruntowanie pewnej pozycji, na której się znajduje. Z roku na rok liczba polskich wystawców jest dość wysoka, także targi w Bolonii można uznać za ważny punkt na mapie dla całego sektora kosmetycznego, a precyzyjniej dla producentów i marek kosmetycznych.

Czy targi wciąż są dobrym miejscem dla rozwijania eksportu? Gdzie jeszcze w tym roku będzie można spotkać Wasze marki?

Targi typu Cosmoprof wciąż mają sens, ale trzeba się do tego dobrze przygotować, odrobić lekcje i wykorzystać cały potencjał, jaki za sobą niesie promocja marki. Jeśli chodzi o naszą aktywność targową, to zakładamy jedno lub dwa wydarzenia w roku, które mają szczególnie sens dla strategii rozwoju.

# Eksport
 reklama