Cosmoprof 2024. Laboratorium Kosmetyczne AVA: Widoczny trend to wciąż skinminimalizm

Cosmoprof 2024. Laboratorium Kosmetyczne AVA: Widoczny trend to wciąż skinminimalizm

- Jak oceniają Państwo tegoroczną edycję Cosmoprof w odniesieniu do poprzednich?

Cosmoprof Bologna jak zwykle zaskakuje wielkością oraz mnogością producentów i dystrybutorów z całego świata. Niemniej jednak, mimo licznej obecności polskich firm, wyraźnie było widać, że wiele uznanych marek nie zdecydowało się na organizację własnego stoiska w odróżnieniu do poprzednich edycji.

- Czy udało się Państwu przeprowadzić jakieś ciekawe i potencjalnie dobrze rokujące rozmowy handlowe? Które kierunki eksportowe są obecnie najbardziej przez Waszą firmę pożądane?

Rozmowy handlowe oraz prezentację produktów Ava przeprowadziliśmy w ramach Stoiska Narodowego zorganizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Partnerzy biznesowi, którzy odwiedzili naszą przestrzeń poszukiwali produktów do przeróżnych kierunków, w tym krajów Afryki, Ameryki Południowej czy Azji Południowo-Wschodniej. Spotkaliśmy również wielu wieloletnich klientów, którym mogliśmy zaprezentować nasze nowości. W tym znaczeniu staramy się szczególnie umocnić naszą obecność w Azji.

- Co jest Waszym zdaniem wciąż mocną stroną targów w Bolonii?

Obecność całego łańcucha dostaw branży kosmetycznej. Comosprof Bologna umożliwia spotkanie zarówno producentów, dystrybutorów, jak i dostawców komponentów czy maszyn. To również świetna okazja do podejrzenia trendów produktowych, jak i opakowaniowych.

- Nad czym organizatorzy powinni popracować mocniej?

Paradoksalnie największym problemem targów jest ich wyrobiona marka. Bolonię kojarzymy niejako jako z mekką przemysłu kosmetycznego. Niestety wielkość imprezy przytłacza to miasto, co wpływa na trudności w komunikacji czy znalezieniem noclegu.

- Czy widać na horyzoncie jakiś ciekawy trend kosmetyczny na kolejny rok?

Wciąż króluje skinimalizm. Powrót do uznanych, sprawdzonych składników - kompozycji z witaminą C, ceramidami, itp.

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager