Allvernum, Cosmoprof Bolonia 2018: Kontakty zbiera się na targach, konkretna praca zaczyna się po

Allvernum, Cosmoprof Bolonia 2018: Kontakty zbiera się na targach, konkretna praca zaczyna się po 

Urszula Pierzchała, współwłaścicielka Allvernum:

Targi w Bolonii? Od lat lubię niezmiennie. Przyjeżdżałam na Cosmoprof bardzo chętnie, pracując dla różnych firm kosmetycznych, od 3 lat wystawiam się, reprezentując firmę, w której jestem współwłaścicielką.

Mocne trio: media, producent i związek branżowy:-)Targi. Lubię ten moment ekscytacji przed. Lubię ten intensywny czas w trakcie. Lubię pracę po. Przyjeżdżam zawsze z superważnym dla mnie zeszytem, w który wklejam nowe wizytówki. Liczę, że po Cosmoprof 2018 znów ich przybędzie, a z niektórych uda się wypracować ciekawe i konkretne kontrakty. Bo zawsze to podkreślam: zeszyt pełen wizytówek to cel do zrealizowania na targach, a cała praca zaczyna się tak naprawdę po ich zakończeniu.

W tym roku jesteśmy pod nieco zmodyfikowanym szyldem. Nasza firma zmieniła delikatnie nazwę na Allvernum. Całą komunikację przygotowaną na targi poświęciliśmy właśnie temu. Jeśli zaś chodzi o jakieś mocniejsze zaakcentowanie produktów, to w tym roku postawiliśmy na nasz bestseller, czyli linię wód perfumowanych dla pań, nagrodzoną tytułem Doskonałości Roku miesięcznika „Twój Styl”.

Stoisko nie jest bardzo duże, ale dobrze zlokalizowane. Przyciąga uwagę. Jesteśmy chwaleni za jego design. Odwiedza nas sporo osób. Są to zarówno nasi klienci, ale przychodzą również dostawcy, bo jak wiadomo Bolonia sprzyja takim dwustronnym spotkaniom B2B. Pojawiają się, co oczywiście cieszy, także nowe firmy, zainteresowane współpracą – także mimo, że pierwszy dzień w tym roku był raczej bardzo spokojny, to drugiego działo się już więcej…

Allvernum obecne jest w 10 krajach. To są bardzo różne rynki, oczywiście nie wszędzie jesteśmy z pełną ofertą. Mamy dystrybucję w krajach bałtyckich: Litwa, Łotwa, Estonia. Nasze produkty można znaleźć w Rosji i w Czechach. Dobrym kierunkiem są dla nas Węgry. Jesteśmy także w Kosowie. Z powodzeniem udało nam się wejść również na rynek włoski – w tym, mamy jednego klienta z Sycylii. Nieco dalej –  eksportujemy do Azerbejdżanu. A zmieniając kierunek na zachodni – nawiązaliśmy również współpracę z dystrybutorem w Kanadzie. Rozpiętość jest zatem duża. Ale apetyt na rozwój eksportu mam jeszcze większy.

Czy ludzie zajmujący się eksportem powinni mieć jakieś szczególne cechy? Na pewno powinni być dobrymi handlowcami, być komunikatywni, ale przede wszystkim umieć postawić się w pozycji klienta, by zrozumieć jego potrzeby. Wtedy ta współpraca będzie lepiej przemyślana i poukładana.

Moim zdaniem na targach pomaga nam to, że jako branża wystawiamy się wspólnie. W Pawilonie Narodowym mamy bezapelacyjnie najpiękniejsze stoiska. Odwiedzający to zauważają i bardzo nas chwalą. Razem, jako branża kosmetyczna, pracujemy nad postrzeganiem polskich kosmetyków i zauważam, że to naprawdę bardzo się zmienia. Na plus oczywiście. Mamy fantastyczne kosmetyki, z których możemy być dumni.

Made in Poland coraz bardziej budzi zaufanie i dobre konotacje. Warto być ponad podziałami - cieszyć się sukcesem każdej polskiej marki, bo to korzystnie procentuje na nas wszystkich.  Potrafimy pięknie budować wizerunek marek, które mamy w ofercie, pracujmy nad promocją polskiej marki!

Mam takie skrzywienie zawodowe od wielu lat, że jeśli tylko jestem na wakacjach za granicą, to nie mogę odpuścić, sprawdzam „co dzieje” się w lokalnych drogeriach. Popatrzeć, kto jest na półkach, pomarzyć, w której sieci chętnie widziałabym moje produkty. Cieszę się, kiedy widzę polskie marki w różnych zakątkach świata. Znajomi (spoza branży), z którymi spędzam urlop, pukają się w czoło, że nie mogę się od tego biznesu oderwać. Ale ja naprawdę lubię chodzić po drogeriach! (śmiech). I wiesz co? Teraz moi znajomi coraz częściej przesyłają mi MMS-y, kiedy są na wakacjach i przypadkiem trafiają na produkty Allvernum w lokalnych sklepach. Ależ się wtedy cieszę!

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Eksport
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi