Pojawienie się na największych światowych targach beauty jest koniecznym etapem, jeśli firma myśli o eskalacji, zwłaszcza na rynki zagraniczne.
CHIC CHIQ znalazł się w specjalnej hali „Green Prime”, dzięki czemu kupcy, prasa i inne serwisy były specjalnie wyselekcjonowane, poprzez co rozmowy z potencjalnymi przyszłymi partnerami były konkretne. Zarówno kupcy jak i wystawcy wiedzieli czego oczekują, co ułatwiało dialog i eliminowało niezainteresowanych produktami w kategorii „green beauty”.
Uważamy, że CHIC CHIQ z wyselekcjonowanymi składnikami, naturalnym podejściem i estetyką minimalizmu świetnie wpisał się w konwencję „Green Prime”. Przeprowadziliśmy wiele spotkań z przedstawicielami różnych krajów.
Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie na temat naszych produktów, w szczególności spodobały się maseczki peel off w proszku do zmieszana z wodą, w pudełkach bambusowych. Wielu kupców przypadł do gustu ten pomysł, który wpisuje się w obecny nurt „less waste”.
Dzięki wzięciu udziału w targach Cosmoprof Bologna mięliśmy szansę poznać wiele ciekawych osób, nawiązać owocne kontakty i miejmy nadzieję na przyszłe większe projekty.