Zew for Men: Spodziewamy się ostrożniejszych zakupów impulsowych

Zew for Men: Spodziewamy się ostrożniejszych zakupów impulsowych

Marcin Mróz, head of sales Zew for Men:

Już od dłuższego czasu przygotowujemy się na sezon świąteczny, który niewątpliwie jest najgorętszym okresem sprzedażowym w branży urodowej. Na ten czas szykujemy dedykowane zestawy prezentowe, promocje na bestsellery i premiery produktowe.

Nasi klienci znajdą produkty ZEW również w kalendarzu adwentowym Zalando. Należy jednak pamiętać, że nadal trudno jest cokolwiek przewidzieć – sytuacja pandemiczna i pogarszająca się sytuacja gospodarcza mogą wyraźnie odcisnąć swoje piętno w zachowaniach konsumenckich. Na pewno możemy spodziewać się większej ostrożności klientów – konsumenci rzadziej dokonują teraz zakupów impulsywnych. Jedno się naszym zdaniem nie zmieni – święta pozostaną rodzinnym czasem, kiedy chcemy sprawić bliskim radość i obdarować ich kosmetycznym upominkiem.

fot. unsplash.com
# Raporty tematyczne
 reklama