USA: Covid nie rewiduje potrzeby dużych świątecznych zakupów

USA: Covid nie rewiduje potrzeby dużych świątecznych zakupów

Konsumenci w Stanach Zjednoczonych, bardziej niż ich brytyjscy odpowiednicy, skłonni są do większych wydatków związanych z Bożym Narodzeniem i podczas Black Friday, czyli święta wszystkich promocji;-)

Badanie przeprowadzone wśród 2000 brytyjskich i amerykańskich konsumentów ujawniło, że jedna piąta amerykańskich konsumentów planuje wydać w tym roku więcej w okresie świątecznym niż czynili rok temu, co wskazuje na chęć wyrwania się z ponurego klimatu ostatnich miesięcy.

Tymczasem tylko 9%, z bardziej zachowawczo podchodzących do tej kwestii Brytyjczyków, stwierdziło, że planuje podczas tegorocznych zakupów gwiazdkowych wydać więcej niż uczynili to w 2019 roku.

Badanie przeprowadzone zostało na zlecenie agencji JRNI (platforma, która skupia się na badaniu i wspieraniu tworzenia relacji z konsumentami), pokazało również, że konsumenci będą w tym roku bardziej łączyć doświadczenia online z offline, aby zakupy były bezpieczniejsze i bardziej angażujące.

Aż 20% klientów chętnie umawiałoby się na „personalne” zakupy świąteczne, by uniknąć sklepowego tłumu. Ta opcja szczególnie podoba się Amerykanom(28%) w porównaniu do 12% Brytyjczyków. U nas taką swoistą formułę mogą przyjąć "godziny dla seniora";-)

Pomimo ograniczeń związanych z koniecznością utrzymywania dystansu społecznego, atrakcyjność świątecznych zakupów wciąż silnie przyciąga wielu klientów.

Jedna czwarta twierdzi, że nadal będzie kupować stacjonarnie w popularnych sieciach sklepowych. Ponad jedna trzecia badanych twierdzi, że planuje robić zakupy w lokalnych sklepach.

- Zachowania konsumentów stale się zmieniają, ale nie ma wątpliwości, że w 2020 roku zmiany przyspieszyły - powiedział John Federman, dyrektor generalny JRN. Jego zdaniem nowe rozwiązania technologiczne muszą iść w sukurs takim kwestiom, jak bezpieczeństwo i zdrowie podczas zakupów, a także coraz silniejszy aspekt związany z przywróceniem kupowaniu waloru przyjemności, który wyraźnie zaniknął w trakcie pandemii.

# Raporty tematyczne
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi