USA: Covid nie rewiduje potrzeby dużych świątecznych zakupów
USA: Covid nie rewiduje potrzeby dużych świątecznych zakupów

Konsumenci w Stanach Zjednoczonych, bardziej niż ich brytyjscy odpowiednicy, skłonni są do większych wydatków związanych z Bożym Narodzeniem i podczas Black Friday, czyli święta wszystkich promocji;-)

Badanie przeprowadzone wśród 2000 brytyjskich i amerykańskich konsumentów ujawniło, że jedna piąta amerykańskich konsumentów planuje wydać w tym roku więcej w okresie świątecznym niż czynili rok temu, co wskazuje na chęć wyrwania się z ponurego klimatu ostatnich miesięcy.

Tymczasem tylko 9%, z bardziej zachowawczo podchodzących do tej kwestii Brytyjczyków, stwierdziło, że planuje podczas tegorocznych zakupów gwiazdkowych wydać więcej niż uczynili to w 2019 roku.

Badanie przeprowadzone zostało na zlecenie agencji JRNI (platforma, która skupia się na badaniu i wspieraniu tworzenia relacji z konsumentami), pokazało również, że konsumenci będą w tym roku bardziej łączyć doświadczenia online z offline, aby zakupy były bezpieczniejsze i bardziej angażujące.

Aż 20% klientów chętnie umawiałoby się na „personalne” zakupy świąteczne, by uniknąć sklepowego tłumu. Ta opcja szczególnie podoba się Amerykanom(28%) w porównaniu do 12% Brytyjczyków. U nas taką swoistą formułę mogą przyjąć "godziny dla seniora";-)

Pomimo ograniczeń związanych z koniecznością utrzymywania dystansu społecznego, atrakcyjność świątecznych zakupów wciąż silnie przyciąga wielu klientów.

Jedna czwarta twierdzi, że nadal będzie kupować stacjonarnie w popularnych sieciach sklepowych. Ponad jedna trzecia badanych twierdzi, że planuje robić zakupy w lokalnych sklepach.

- Zachowania konsumentów stale się zmieniają, ale nie ma wątpliwości, że w 2020 roku zmiany przyspieszyły - powiedział John Federman, dyrektor generalny JRN. Jego zdaniem nowe rozwiązania technologiczne muszą iść w sukurs takim kwestiom, jak bezpieczeństwo i zdrowie podczas zakupów, a także coraz silniejszy aspekt związany z przywróceniem kupowaniu waloru przyjemności, który wyraźnie zaniknął w trakcie pandemii.

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager