To ty tutaj rządzisz – nowa linia Bielenda Beauty CEO
To ty tutaj rządzisz – nowa linia Bielenda Beauty CEO

Co wyróżnia współczesne, młode konsumentki? Wyjątkowa niezależność podejmowanych decyzji. I bardzo świadome wybory kosmetyczne.

Fanki dobrej pielęgnacji znają się na tendencjach, potrafią weryfikować składy, wiedzą, gdzie szukać wiarygodnych opinii o produktach.

Bielenda od kilku lat udowadnia, że potrafi odnaleźć się w świecie piękna młodych osób. Wpisuje się w to także jej nowość - linia Bielenda Beauty CEO. Powstała ona w myśl idei, że każda kobieta jest najlepszą ekspertką swojej skóry - szefową jej potrzeb pielęgnacyjnych oraz dyrektorką operacyjną codziennego dbania o jej kondycję i wygląd.

Ich własny program pielęgnacji

Producenci kosmetyków podążają za nowatorskimi formulacjami i składnikami, bo skuteczność produktów przesądza o ich pozytywnym odbiorze wśród klientek. Muszą jednak uwzględniać zmieniającą się perspektywę odbioru kosmetyków wśród swoich użytkowniczek. Oczywiście są tu pewne różnice, które wynikają choćby z demografii. Inne oczekiwania, nie tylko pod względem działania kosmetyku, ma osoba dojrzała, inne – młodsza. To dotyczy choćby kwestii produktowego portfolio, ale też komunikacji marki. O ile w przypadku kobiet po 60-tce lepiej trzymać się klasycznych rozwiązań, to w przypadku młodych osób sprawdzą się intrygujące i innowacyjne formuły produktów, ale też taki układ linii produktowej, który pozwala na tworzenie własnych, spersonalizowanych setów pielęgnacyjnych. W komunikacji nie powinno być zbyt sztampowo, sprawdza się lekki dystans i inteligentne poczucie humoru – trzeba jednak zwrócić uwagę, by był to prawdziwy język, jakim posługują się młodzi ludzie, a nie copywriting, który tylko to udaje. Producent musi też odpowiedzieć na różne potrzeby konsumentek, bo mimo podobnego wieku użytkowniczek, wyzwania związane ze skórą nie są przecież jednakowe.

Jesteś sobą, jesteś piękna

Wiele współczesnych konsumentek inaczej dziś definiuje piękno. Oczywiście świat nie jest zero-jedynkowy. W social mediach wciąż większość zdjęć jest retuszowana i udoskonalana, a influencerki to raczej szczupłe dziewczyny o klasycznej urodzie. Jednak coraz częściej można też dostrzec profile, w których dziewczyny afirmują naturalność, nie zaś wyśrubowaną doskonałość. Przemysł kosmetyczny staje się coraz bardziej inkluzywny, zmieniając narrację, że tak naprawdę piękno to coś więcej niż perfekcyjny wygląd. Warto czuć tę zmianę i przekuwać ją w konkretne działania. Bielenda zaprasza do współpracy osoby o różnych typach urody, nie zawsze z perfekcyjną cerą, ale takie, które potrafią wiarygodnie przekazać, jak odpowiednia pielęgnacja pomaga im stawać się najlepszymi wersjami samych siebie.

Prezeska własnej pielęgnacji

Linia Bielenda Beauty CEO może być więc swoistym pierwszym krokiem w stronę skupienia się na indywidualnych potrzebach pielęgnacyjnych, samoakceptacji i pokochaniu swojej cery, bez względu na jej niedoskonałości. Każda kobieta wie przecież najlepiej, jakie są jej najważniejsze potrzeby związane z dbałością o siebie. Jest więc swoim własnym Beauty CEO.

To linia stworzona z myślą o odważnych i aktywnych konsumentkach, które nie lubią monotonii i szukają niecodziennych produktów do pielęgnacji twarzy. Nie znajdziemy w niej produktów pod konkretny rodzaj cery, ale marka proponuje kosmetyki pod konkretne potrzeby skóry – nawilżenia, ukojenia czy zmatowienia. Innowacyjne formuły, krem + tonik (w formie delikatnej mgiełki 2 w 1) oraz skoncentrowane, ale lekkie serum (które zawiera 10% składników aktywnych), tworzą możliwość skomponowania indywidualnego planu pielęgnacyjnego.

Nawilżenie, ukojenie i matowienie

Skoncentrowana dawka 100% wegańskich składników pielęgnacyjnych została zawarta w trzech różnych subliniach. Kiedy cera potrzebuje nawilżenia, rozświetlenia i wygładzenia ratunkiem będzie Bielenda Beauty CEO drink me up. Produkty (na bazie wody kokosowej) bogate są w witaminy B5, C, E, PP, adaptogeny, kwas hialuronowy i kwas poliglutaminowy. Bielenda Beauty CEO calm me down zapewni skórze efekt ukojenia, nawilżenia i wyciszenia. Zajmą się tym kosmetyki, których bazą jest woda różana, z fermentem drożdżowym, cicą, inuliną i adaptogenami. Dla zmatowienia, nawilżenia i odświeżenia naskórka powstała sublinia Bielenda Beauty CEO matt me now. Krem + tonik 2w1 oraz serum zawierają niacynamid, kwasy aha, adaptogeny i cynk, a ich bazą jest woda pomarańczowa.

Produkty są uniwersalne, dedukowane do każdego rodzaju cery. Sera zawierają 10% składników aktywnych, mają lekką konsystencję, nie lepią się i łatwo się rozprowadzają. Kremy 2w1 w formie delikatnych mgiełek pełnią funkcję lekkiego kremu i odświeżającego toniku, a ich pojemność 75 ml, to o 50% więcej niż standardowy krem do twarzy.

Bielenda udowadnia tą linią, że piękno nie polega na dążeniu do doskonałości, ale na poszukiwaniu wyjątkowości - na wydobyciu swojego potencjału i motywowaniu skóry do regeneracji, poprzez dostarczenie jej dawki odpowiednich składników aktywnych oraz akceptowania jej bez względu na niedoskonałości.

Kosmetyki Bielenda Beauty CEO pokochają młode konsumentki poszukujące ciekawych, niestandardowych produktów do pielęgnacji skóry twarzy, z którymi codzienne dbanie o siebie jest wyjątkowo przyjemne, efektywne i dopasowane do indywidualnych potrzeb. Coco Chanel wyraziła kiedyś ideę piękna wyjątkowo celnie: „Piękno zaczyna się w momencie, kiedy decydujesz się na bycie sobą”. Współczesne prezeski beauty lubią to!

fot. materiały producenta, unsplash.com
# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Paese - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Product Manager Oferta pracy: Harper Hygienics - Starszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu Oferta pracy: Marketing Manager - kosmetyki naturalne - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej - Senelle Cosmetics Oferta pracy - Główny Technolog - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Media Manager - rekrutacja zewnętrzna (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Specjalista ds. Private Label - Laboratorium Kosmetyczne Floslek Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Eksportu w branży kosmetycznej Oferta pracy: Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Oferta pracy: Brandclinic - Kierownik Działu Zakupów Oferta pracy: Cosibella - Specjalista ds. nowych marek Oferta pracy: Notino - Beauty Consultant Trainer Oferta pracy: Paese - Junior Product Manager Oferta pracy: Brandclinic - Specjalista ds. rozwoju produktów Oferta pracy: Estetica Group - Import Manager Oferta pracy: Młodszy Kontroler Finansowy - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Saraya Poland - Pracownik działu kontroli jakości Oferta pracy: Sarantis Polska - Specjalista (-ka) ds. marketingu (kategoria Kosmetyki) Oferta pracy: Grupa Eurocash – Kontigo - Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Marek Oferta pracy: Euphora Paese - Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Sprzedaży (surowce dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej) Oferta pracy: Dermomedica Group - Specjalista ds. obsługi Klienta sklepu internetowego Oferta pracy - Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Eagle Recruitment - Dyrektor Eksportu Oferta pracy: DOZ - Category manager (marki własne) Oferta pracy: Orientana - Specjalista ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Harper Hygienics - Junior Marketing Project Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. badań i rozwoju produktów kosmetycznych Oferta pracy: Młodszy Technolog - IOC Oferta pracy: Brand Manager - Kolorado Oferta pracy: Technolog - Marion Oferta pracy: E-commerce manager - Marion Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków w Organique Oferta pracy: E-commerce manager w Organique Oferta pracy: Brand Manager - Eagle Recruitment Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Zakupów - Hebe Oferta pracy: Product Manager w Dziale Marek Własnych - Make up - Drogerie Natura Oferta pracy: Technolog Kosmetyczny ds. Badań i Rozwoju - Newu Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager