W trudnym i wymagającym dla nas wszystkich czasie, pięknie pachnący „antydepresant we flakonie” sprawdzi się jak nigdy dotąd. Podobnie będzie w przypadku luksusowego produktu pielęgnacyjnego czy modnego kosmetyku do makijażu. Drobne przyjemności są bardzo ważne, nie odmawiajmy ich sobie, a przede wszystkich – naszym najbliższym.
Rokrocznie listopad i grudzień to czas wzmożonego ruchu w Perfumeriach Quality. W tym roku spodziewamy się, że część klientów, których zwykle gościliśmy przez Gwiazdką w naszych salonach stacjonarnych, przeniesie zakupy do butiku internetowego. Jesteśmy na to gotowi.
Przygotowaliśmy kilka bardzo atrakcyjnych promocji przedświątecznych i jak co roku będziemy o nich informować za pomocą newsletterów i mediów społecznościowych. W tym roku po raz pierwszy wprowadziliśmy również usługę doradcy świątecznego. W jej ramach zajmiemy się doborem prezentów od A do Z: od pomysłu, przez ozdobne pakowanie i podpisanie aż do dostarczenia. Oferujemy także konsultacje pielęgnacyjne online z naszą profesjonalną kosmetolożką, która pomaga w wyborze produktów pielęgnacyjnych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Wiele marek oferujących luksusowe perfumy i pielęgnację, które mamy w naszych perfumeriach, przygotowało atrakcyjne świąteczne zestawy. W okresie przed świętami promujemy je ze szczególnym naciskiem wiedząc, że od lat cieszą się zainteresowaniem naszych klientów. W naszym butiku internetowym rokrocznie uruchamiamy specjalną zakładkę, w której klienci znaleźć mogą to, co lubią najbardziej, czyli właśnie zestawy i inne atrakcyjne upominki i prezenty.
W Perfumerii Quality od czasu pierwszego lockdownu, czyli od wiosny br. ciężar komunikacji z klientami w znacznej mierze przejęły media społecznościowe. Jesteśmy codziennie aktywni na Facebooku i Instagramie, przygotowujemy dużo filmów, które zamieszczamy na IGTV, wciąż żywym i cieszącym się sympatią klientów medium jest także nasz blog. Nasza komunikacja w czasach pandemii jest odzwierciedleniem naszego podejścia do problemu: jesteśmy uważni, ostrożni i pełni empatii zarówno w stosunku do naszych klientów, jak partnerów i pracowników. Jednocześnie nie tracimy wiary i optymizmu, które również staramy się komunikować. Im więcej dobrych i pozytywnych informacji, tym łatwiej uporamy się ze stresem i niepokojem. Wspierajmy się i pamiętajmy o sobie!