Święta 2020. Oceanic: w pandemicznym roku konsumenci będą ostrożniej podchodzić do świątecznych wydatków
Święta 2020. Oceanic: w pandemicznym roku konsumenci będą ostrożniej podchodzić do świątecznych wydatków

Agnieszka Łabuszewska, dyrektor marketingu:

W tym roku trudno mówić o tradycyjnych świętach. Na pewno pandemia będzie miała wpływ na to, jak będą one wyglądały.

Prawdopodobnie nie będziemy spotykać się w dużym gronie rodzinnym, ze względu na niebezpieczeństwo zarażenia się. Nie wiemy jeszcze czy i jakie kolejne ograniczenia zostaną nam narzucone i jaki będą miały wpływ na ten wyjątkowy czas. To wszystko z pewnością rzutować będzie na nasze zakupy. Jeśli nie będziemy spotykać się z najbliższymi przy choince, prawdopodobnie nie będziemy też siebie obdarowywać. Tym samym zrezygnujemy z wydatków przeznaczonych na prezenty, lub będą one symboliczne.

Przy wyborze upominków na pewno znaczenie będzie miała cena.

Myślę, że prezenty w postaci pięknie zapakowanych kosmetyków, w korzystnej cenie, powinny zostać pozytywnie przyjęte przez naszych klientów.

Przygotowaliśmy ofertę produktów kosmetycznych w zestawach, których cena jest niższa, niż kupowanych osobno. Zapakowane są w pudełka w atrakcyjnej szacie graficznej, odpowiedniej na prezent.

To będzie rok zakupów w e-commerce

Jesteśmy przygotowani do wzmożonych zakupów w e-commerce, już od marca odnotowujemy zwiększone zainteresowanie zakupami w Internecie. Z doświadczenia wiemy też, że IV kwartał generuje zazwyczaj największą sprzedaż w internetowej branży kosmetycznej. Wdrożyliśmy działania związane z bezpieczeństwem realizacji zamówień w trakcie trwającej pandemii COVID-19, elastycznie reagujemy na zwiększone zainteresowanie klientów w zakresie ich obsługi. Czuwamy również nad odpowiednim zatowarowaniem magazynu, a od strony technicznej monitorujemy obciążenie naszego serwera.

fot. unsplash.com; materiały producenta
# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager