Święta 2020. Oceanic: w pandemicznym roku konsumenci będą ostrożniej podchodzić do świątecznych wydatków
Święta 2020. Oceanic: w pandemicznym roku konsumenci będą ostrożniej podchodzić do świątecznych wydatków

Agnieszka Łabuszewska, dyrektor marketingu:

W tym roku trudno mówić o tradycyjnych świętach. Na pewno pandemia będzie miała wpływ na to, jak będą one wyglądały.

Prawdopodobnie nie będziemy spotykać się w dużym gronie rodzinnym, ze względu na niebezpieczeństwo zarażenia się. Nie wiemy jeszcze czy i jakie kolejne ograniczenia zostaną nam narzucone i jaki będą miały wpływ na ten wyjątkowy czas. To wszystko z pewnością rzutować będzie na nasze zakupy. Jeśli nie będziemy spotykać się z najbliższymi przy choince, prawdopodobnie nie będziemy też siebie obdarowywać. Tym samym zrezygnujemy z wydatków przeznaczonych na prezenty, lub będą one symboliczne.

Przy wyborze upominków na pewno znaczenie będzie miała cena.

Myślę, że prezenty w postaci pięknie zapakowanych kosmetyków, w korzystnej cenie, powinny zostać pozytywnie przyjęte przez naszych klientów.

Przygotowaliśmy ofertę produktów kosmetycznych w zestawach, których cena jest niższa, niż kupowanych osobno. Zapakowane są w pudełka w atrakcyjnej szacie graficznej, odpowiedniej na prezent.

To będzie rok zakupów w e-commerce

Jesteśmy przygotowani do wzmożonych zakupów w e-commerce, już od marca odnotowujemy zwiększone zainteresowanie zakupami w Internecie. Z doświadczenia wiemy też, że IV kwartał generuje zazwyczaj największą sprzedaż w internetowej branży kosmetycznej. Wdrożyliśmy działania związane z bezpieczeństwem realizacji zamówień w trakcie trwającej pandemii COVID-19, elastycznie reagujemy na zwiększone zainteresowanie klientów w zakresie ich obsługi. Czuwamy również nad odpowiednim zatowarowaniem magazynu, a od strony technicznej monitorujemy obciążenie naszego serwera.

fot. unsplash.com; materiały producenta
# Raporty tematyczne
 reklama