Zasobność portfelów konsumentów uległa zmianie, dlatego zakupy drogich sprzętów elektronicznych też będą ograniczone. Tutaj pojawia się przestrzeń dla bardziej rzeczowych upominków m.in. kosmetyków. Ważnym jest, aby marki przygotowały szeroką gamę prezentów świątecznych, by zachęcić do zakupu potencjalnych klientów - nawet tych, którzy wcześniej nie byli naszym targetem. Pamiętajmy, że kluczowe jest poczucie wygranej u klienta - rabat, gratis, opakowanie, wyjątkowa obsługa itp.
W MOKOSH przede wszystkim podzieliliśmy zespół na trzy odrębne grupy, które nie mają ze sobą styczności. Nie możemy sobie pozwolić na kwarantannę całej firmy w okresie świątecznym. Najważniejsze zadanie w tym roku to bezpieczeństwo, dostępność oferty dla klientów, zaopatrzenie w surowce i optymalizacja produkcji. Jak co roku, powiększyliśmy też grono pakujących i oklejających. Pracujemy na dodatkowe zmiany - również weekendowe. Zestawy kompletujemy od września, aby maksymalnie usprawnić realizację zamówień. Poza nimi przygotowaliśmy wiele ofert specjalnych, które będą realizowane do samych Świąt.
W MOKOSH wykonaliśmy roczne badania koszyków i na podstawie ich wyników skomponowaliśmy sześć zestawów świątecznych, które dostępne są bezpośrednio u nas, ale również w sklepach partnerskich i sieciach. Każdy z nich to połączenie najczęściej łączonych produktów z bestsellereami i nowościami. W zestawach znalazły się również limitowane kosmetyki, których nie będzie w stałej ofercie. Dodatkowo pierwszy raz zdecydowaliśmy się na wprowadzneie dwustu kalendarzy adwentowych wypełnionych naturalnymi kosmetykami MOKOSH - te z kolei będą mieć premierę 20 listopada tylko na www.mokosh.pl.
Od zawsze w MOKOSH stawiamy na transparentną i stałą interakcję z klientami w sieci - tutaj nic się nie zmienia. Z pewnością same komunikaty będą bardziej stonowane co do okresu i czasów, w których te święta się odbędą, ale nie możemy zapomnieć że radość nie może być całkowicie odebrana czy przygaszona nawet podczas pandemii. Zadbamy o to, aby komercyjny przekaz nie dobijał naszych odbiorców.