Święta 2020. Jusee Cosmetics: to nasze pierwsze święta, w bardzo wyjątkowym roku

Święta 2020. Jusee Cosmetics: to nasze pierwsze święta, w bardzo wyjątkowym roku

Agnieszka Wesołowska, współwłaścicielka, CEO & Brand Director:

Okres Bożego Narodzenia to czas pełen magii i wyjątkowości, który bardzo mocno zakorzenił się w naszej tradycji. To właśnie ona daje nam poczucie spokoju, ukojenia i radości, której potrzebujemy – zwłaszcza teraz.

Dlatego uważamy, że w tym roku święta będą jeszcze bardziej docenione. Zmieni się natomiast nasz portfel jako konsumentów, będziemy szukali oszczędności.

To z kolei może wpłynąć na poszukiwanie przez nas bardziej jakościowych i funkcjonalnych prezentów. Zakupy online w domowym zaciszu oraz gwarancją bezpieczeństwa są dodatkowym czynnikiem zachęcającym do spokojnych i przemyślanych wyborów. Kosmetyki są zawsze dobrym pomysłem na prezent, również świąteczny. Mamy nadzieję, że pod choinką znajdą się nasze produkty, które sprawią radość każdej kobiecie i nastolatce.

Są to nasze pierwsze święta i trudno nam jest przewidzieć skalę ruchu. Niemniej, jesteśmy przygotowani na przedświąteczny okres wzmożonych zakupów.

Duży nacisk kładziemy także na komunikację do konsumentów z przypomnieniem, że zakupy na święta mogą zrobić z wyprzedzeniem, zachęcamy do tego by nie czekać z prezentem na ostatnią chwilę.

Już na etapie kształtowania oferty produktowej wiedzieliśmy, że zestawy kosmetyków przyciągają uwagę klientów, dlatego przygotowaliśmy kombinacje naszych produktów, które w zestawach są pakowane w innowacyjny i atrakcyjny sposób, dzięki temu idealnie nadają się na prezent, zarówno świąteczny, jak i urodzinowy, czy na inną okazję. Zestawy są stałym elementem naszej oferty.

Chcemy dzielić się pozytywnymi emocjami

Cała nasza komunikacja oraz działania są prowadzone w digitalu. Kanały offline póki co nas nie dotyczą. W czasie nadchodzących Świąt chcielibyśmy przekazać naszym konsumentom trochę magii i pozytywnych emocji związanych z tym wyjątkowym okresem. Chociaż na chwilę odciągnąć ich od atmosfery niepewności jaką przyniósł nam wszystkim rok 2020.

# Raporty tematyczne
 reklama