Święta 2020. Empik.com: oczekujemy, że kosmetyki będą w sprzedażowej czołówce

Święta 2020. Empik.com: oczekujemy, że kosmetyki będą w sprzedażowej czołówce

Małgorzata Strycka, Group Category Manager Zdrowie i Uroda w Empik.com:

Kosmetyki to uniwersalny prezent, dlatego nie spodziewamy się, aby pandemia miała wpływ na wybory konsumentów w tym zakresie. Już teraz odnotowujemy znaczące wzrosty sprzedaży w tej kategorii, a to dopiero początek okresu przedświątecznych zakupów.

Oczekujemy, że jak co roku kosmetyki znajdą się w czołówce pomysłów na bożonarodzeniowe prezenty, tym bardziej, że wśród szerokiej oferty znaleźć można produkty dla każdego – kobiet i mężczyzn, starszych czy młodszych.

W oparciu o prognozowane dynamiczne wzrosty sprzedaży zabezpieczyliśmy się w zakresie odpowiedniej ilości towaru.

Znacząco poszerzyliśmy przy tym ofertę w stosunku do ubiegłego roku – w kategorii Zdrowie i Uroda na Empik.com klienci znajdą już ponad 87 tysięcy produktów.

Jednocześnie bardzo zależało nam na utrzymaniu atrakcyjności cen na tym bardzo konkurencyjnym rynku, dlatego opracowaliśmy szereg akcji specjalnych i promocji, m.in. przy okazji nadchodzącego Black Weekendu między 27 a 30 listopada.

Świetnie przyjął się pomysł kalendarzy adwentowych

Mamy bogatą ofertę zestawów z kategorii perfum, makijażu oraz – poszerzoną w stosunku do ubiegłego roku – pielęgnacji, która w czasach pandemii cieszy się najwyższą dynamiką sprzedaży. W sumie jest to ponad 2 000 zestawów kosmetycznych, w tym 619 ofert z samej kategorii perfum. Odpowiadamy też na silny trend konsumencki, jakim są kosmetyczne kalendarze adwentowe. To jedne z najczęściej wyszukiwanych haseł w okresie przedświątecznym.

Tegoroczne święta będą szczególne, dlatego tym bardziej stawiać będziemy na pielęgnowanie uniwersalnych wartości związanych z Bożym Narodzeniem. To przede wszystkim miłość, rodzina i więzi międzyludzkie oraz przyjemność ofiarowania prezentów najbliższym.

# Raporty tematyczne
 reklama