Święta 2020. Empik.com: oczekujemy, że kosmetyki będą w sprzedażowej czołówce
Święta 2020. Empik.com: oczekujemy, że kosmetyki będą w sprzedażowej czołówce

Małgorzata Strycka, Group Category Manager Zdrowie i Uroda w Empik.com:

Kosmetyki to uniwersalny prezent, dlatego nie spodziewamy się, aby pandemia miała wpływ na wybory konsumentów w tym zakresie. Już teraz odnotowujemy znaczące wzrosty sprzedaży w tej kategorii, a to dopiero początek okresu przedświątecznych zakupów.

Oczekujemy, że jak co roku kosmetyki znajdą się w czołówce pomysłów na bożonarodzeniowe prezenty, tym bardziej, że wśród szerokiej oferty znaleźć można produkty dla każdego – kobiet i mężczyzn, starszych czy młodszych.

W oparciu o prognozowane dynamiczne wzrosty sprzedaży zabezpieczyliśmy się w zakresie odpowiedniej ilości towaru.

Znacząco poszerzyliśmy przy tym ofertę w stosunku do ubiegłego roku – w kategorii Zdrowie i Uroda na Empik.com klienci znajdą już ponad 87 tysięcy produktów.

Jednocześnie bardzo zależało nam na utrzymaniu atrakcyjności cen na tym bardzo konkurencyjnym rynku, dlatego opracowaliśmy szereg akcji specjalnych i promocji, m.in. przy okazji nadchodzącego Black Weekendu między 27 a 30 listopada.

Świetnie przyjął się pomysł kalendarzy adwentowych

Mamy bogatą ofertę zestawów z kategorii perfum, makijażu oraz – poszerzoną w stosunku do ubiegłego roku – pielęgnacji, która w czasach pandemii cieszy się najwyższą dynamiką sprzedaży. W sumie jest to ponad 2 000 zestawów kosmetycznych, w tym 619 ofert z samej kategorii perfum. Odpowiadamy też na silny trend konsumencki, jakim są kosmetyczne kalendarze adwentowe. To jedne z najczęściej wyszukiwanych haseł w okresie przedświątecznym.

Tegoroczne święta będą szczególne, dlatego tym bardziej stawiać będziemy na pielęgnowanie uniwersalnych wartości związanych z Bożym Narodzeniem. To przede wszystkim miłość, rodzina i więzi międzyludzkie oraz przyjemność ofiarowania prezentów najbliższym.

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager